It is currently 18 November 2025, 09:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wypadający drugi bieg sc33 96r.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 28
Joined: 22 November 2011, 18:21
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 2003

Wypadający drugi bieg sc33 96r.

Post » 07 October 2012, 12:25

Witam wszystkich Forumowiczów.
Temat poruszany nie raz ale jestem tak zdruzgotany ze muszę się wyżalić ;)
Otóż dnia wczorajszego z uwagi na ładną pogodę postanowiłem trochę pojeździć no i mój fajerek bardzo niemiło mnie zaskoczył.
Jadąc samemu zdarzyło się, że na 2 biegu przy około 10 000 rpm wyskoczył mi na chwilę na luz po czym znów wskoczył. Pomyślałem, że może przypadek czy coś.
Jednak jadąc z pasażerem objaw regularnie się powtarzał przy 9-10k rpm. Dziwne, że jak redukowałem 3-2 i ogień do końca nic się nie działo, natomiast przy pałowaniu 1 - 2 bieg wypada przy tych obrotach.
Czyżby koniec skrzyni? Bardzo proszę o pomoc.

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 07 October 2012, 12:30

choinka wyleciala i pamietnik. niewiem czym sie przejmujesz motor ma pewnie ze 100tys km. jest w 96roku i jest koniec sezonu. ja bym sie cieszyl ...

 
Posts: 28
Joined: 22 November 2011, 18:21
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 2003

Post » 07 October 2012, 15:23

Z uwagi na to, że znam się na tym dość słabo a można powiedzieć w ogóle to jak to się przekłada na koszta? Trzeba będzie wywlekać silnik?

User avatar
 
Posts: 148
Joined: 26 May 2011, 08:21
Location: RSL / Śląsk
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Year production: 1997

Post » 07 October 2012, 15:31

Jeżeli trzeba zajrzeć do skrzyni, to niestety trzeba silnik wyciągnąć.
Koszta różne - zależnie od warsztatu, części, etc
Ja miałem to samo w zeszłym roku, na wiosnę wymieniałem zębatkę 2go biegu, zębatkę pośrednią, wodzidełko - same elementy nowe 1.4k + wymiana...
Do tego filtry, olej, inne duperele. Generalnie mechanik powiedział, że przeinwestowałem moto, chyba że na nim faktycznie będę km tłukł :)
ja uważam, że warto było - teraz skrzynia chodzi cyc malina!

 
Posts: 28
Joined: 22 November 2011, 18:21
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 2003

Post » 07 October 2012, 15:45

To widzę, że będzie dość kosztownie jak na motocykl za 6k :/ jak będę jeździł z czymś takim nie pałując to mogę coś popsuć? a ewentualnie przekładka innej skrzyni nie byłaby tańsza? ktoś chyba nawet na forum od horneta zakładał ale nie wiem jak to się ma do rzeczywistości..

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 07 October 2012, 15:58

spokojnie wyciag silnik.obejrzyj co jest grane i wtedy licz koszty... masz na to cala zime...

 
Posts: 28
Joined: 22 November 2011, 18:21
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 2003

Post » 07 October 2012, 16:04

Znaczy no jak ja się za to wezmę to prawdopodobnie ten motocykl już nie pojedzie :D jutro zadzwonię do mojego mechaniora i zobaczę co mi powie.. Ale dzięki bardzo za dotychczasową pomoc i na pewno napiszę jak będzie coś wiadomo.

User avatar
 
Posts: 79
Joined: 12 May 2011, 08:09
Location: Bydgoszcz
Motocykl: SC28 NH1F
Year production: 1992

Post » 08 October 2012, 14:05

Co sie dzieje z tymi piecami, juz ktoras sztuka wymieka albo na panewkach albo na skrzyni. Zaczynam powoli sie bac o swoj piec,chodz jedzdze raczej jak emeryt.

 
Posts: 28
Joined: 22 November 2011, 18:21
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 2003

Post » 09 October 2012, 14:23

Chyba po prostu się starzeją a mało kto je oszczędza ;)
A wracając do tematu mój mechanik mnie dobił bo wg niego taka naprawa szarpnie mnie około 2,5 tys. :/ W związku z tym pomyślałem, że może lepiej kompletną skrzynię wrzucić, ale powstaje pytanie skąd dorwać takową? Czytałem na forum, że podobno od horneta 900 można założyć, ale ich też jak na lekarstwo.. Wie może ktoś coś na ten temat? :)

 
Posts: 29
Joined: 07 November 2010, 20:43
Location: Suwałki
Motocykl: 954-było
Year production: 2002

Post » 09 October 2012, 16:59

a może chcesz sprzedać :D

 
Posts: 28
Joined: 22 November 2011, 18:21
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 2003

Post » 09 October 2012, 18:03

Heh :) przeszło mi to przez myśl... Ale musiałbym pewno oddać za pół darmo...

User avatar
 
Posts: 208
Joined: 23 August 2010, 22:00
Location: Opole
Points: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Year production: 1998

Post » 09 October 2012, 20:23

Ja wymieniałem całą skrzynię, zakupiłem ją na forum od chłopaka któremu poszły panewki, zapłaciłem hmm 400/450 nie pamiętam dokładnie. Czas to 4h na wywalenie pieca z ramy,korzystając z przestoju w pracy piec trafił na stół i przekładkę zrobiłem na spokojnie w 4h a dnia 3 wrzuciłem w ramę a to poszło już bardzo szybko :) Do dnia dzisiejszego lata bez zastrzeżeń :)

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests