It is currently 18 November 2025, 07:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zamiana silnika sc28 na sc33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 16
Joined: 26 November 2012, 22:43
Location: Śląsk
Motocykl:

Zamiana silnika sc28 na sc33

Post » 26 November 2012, 23:17

Witam
Posiadam kompletny piec sc28 i interesuje mnie zamiana na kompletny sc33 w dobrym stanie takim jak mój sc28. Chcę zamienić ponieważ mam sc 33 i nie chce nic przerabiać a tam parę rzeczy nie pasuje. Pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 27 November 2012, 17:38

a co ci tam nie pasuje :/
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 16
Joined: 26 November 2012, 22:43
Location: Śląsk
Motocykl:

Post » 27 November 2012, 22:09

Z tego co czytałem na forum to prędkościomierz jest inaczej, bo w starszym jest w kole a tu w silniku, napęd też się podobno rożni, a do sc33 mam nowy napęd. Jakieś kostki nie pasują, nie mam doświadczenia z motorami i lepiej byłoby założyć taki silnik jaki tam był.

User avatar
 
Posts: 79
Joined: 12 May 2011, 08:09
Location: Bydgoszcz
Motocykl: SC28 NH1F
Year production: 1992

Post » 28 November 2012, 00:29

Prędkościomierz w sc33 jest na deklu zębatki, więc jak przełożysz dekiel zębatki z sc33 do swojego sc28 to będzie działać i jest kompatybilne. jak jej nie masz to takowa z czujnikiem kosztuje 90zł. Problem będzie jedynie z gaźnikami, tzn z króćcami i kostką ponieważ w instalacji sc33 jest kostka pod czujnik tps który należy podłączyć do gaźników, a jak założysz gandziory z sc28 to raczej nie bedzię działać. Z kolei nie wiem czy gaźniki z sc33 przypasują pod głowicę sc28... Reszta jest taka sama. Przerabiałem ten temat, już miałem kupić silnik od robsona, ale znalazłem na miejscu oryginalny sc28 z niemiec.

Jeżeli nie czujesz się na siłach to sprzedaj ten sc28 jeżeli jest w dobrym stanie to 2500zł za niego dostaniesz, dorzucisz z dwie trzy stówy i kupisz sc33 z osprzętem.

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 29 November 2012, 11:02

tak szybko go nie sprzedasz :/ nic strasznego do wrzucenia tego pieca w ramę jak chcesz mam gazniki sc28 możemy się zamienić raczej i tak pasują i powinny działać ;) prędkościomierz to bajka tak jak pisze Marenio :one: podłączenie kilku kostek też żaden problem pozdrawiam :D
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 16
Joined: 26 November 2012, 22:43
Location: Śląsk
Motocykl:

Post » 29 November 2012, 20:50

Właśnie ja mam cały komplet sc28 a ramę z instalacja całą sc33 i tam jest jakiś potencjometr w gaźnikach a nie ma go w sc28. I pompkę paliwa też trzeba przełożyć, ale skoro nie ma jej w sc33 to po co w starszej wersji jest?

 
Posts: 53
Joined: 06 October 2012, 22:37
Location: Sokółka
Motocykl:

Post » 29 November 2012, 23:32

Ja włożyłem jakoś gaźniki z sc 28 do silnika sc33 się okaże czy maszyna odpali :D

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 30 November 2012, 15:33

sc 33 ma podciśnienie z silnika prosto do baku a sc28 ma pompkę paliwa :) piotrek689
nie martw się odpali tylko trzeba od razu zmienić dawkę paliwa i synchro
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 53
Joined: 06 October 2012, 22:37
Location: Sokółka
Motocykl:

Post » 02 February 2013, 01:02

Witajcie wstawiłem silnik, znalazłem odpowiedni dekiel alternatora. Silnik kręci ale nie może załapać. Stwierdziłem brak iskry na świecach, jeszcze przed była. Szukałem jakiś przerwanych kabli, odczepionych styków. Sprawdzane na otwartej stopce bocznej i biegu ''luz'' zaznaczam moduły są z sc288 silnik sc33 :D Jeśli ktoś ma pomysł proszę pisać :D

User avatar
 
Posts: 173
Joined: 05 November 2010, 09:49
Location: Sosnowiec
Points: 2
Motocykl: 900RR sc33
Year production: 1997

Post » 02 February 2013, 09:06

Ja w swojej mam ramę i instalacje sc33 natomiast silnik sc28 z pompa ale licznik z dekla, wszystko śmiga:)

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 02 February 2013, 13:32

Witaj piotrek689 musisz ogarnąć wszystkie kable od fajek po stacyjkę w niej jest opornik :| impulsator dobrze masz podłączony :diabel: a może zapomniałeś o włączniku na kierownicy :one: a świece wyczyściłeś :kosci:
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 53
Joined: 06 October 2012, 22:37
Location: Sokółka
Motocykl:

Post » 02 February 2013, 13:37

Dzisiaj się pobawię miernikiem z serwisówką może coś zauważe ale zbytnio na tym się nie znam, a po drugie zastanawiam się czy dobrze podłączyłem czujnik położenia wału.

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests