It is currently 18 November 2025, 09:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wyjmowanie silnika - śruba mocująca

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 27
Joined: 05 September 2012, 22:15
Location: Drogomyśl
Motocykl:

Wyjmowanie silnika - śruba mocująca

Post » 05 March 2013, 18:32

Witam,
szybkie pytanie, jak pozbyć się tego dolnego mocowania silnika, z tą nietypową nakrętką? Muszę mieć ten klucz czy da radę bez niego? I jak to po kolei odkręcać?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 March 2013, 18:35

Cadavre, przy kompletach kluczy nasadowych do świec masz takie coś tylko przedłużkę wkładasz od strony klucza lub nakrętki dopasować zespawać i odkręcisz
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 27
Joined: 05 September 2012, 22:15
Location: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 05 March 2013, 18:44

Czyli zrobić tak jakby zwykłą nasadkę tylko z tymi 4rema bolcami na końcu, tak? I potem odkręcam normalnie tą nakretkę (bo w manualu pisze coś o trzymaniu śruby na którą jest nakręcona?), potem wyjmuję tą śrubę, i dopiero na końcu wykręcam z drugiej strony (lewej) szpilkę?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 March 2013, 19:00

Cadavre wrote:Czyli zrobić tak jakby zwykłą nasadkę tylko z tymi 4rema bolcami na końcu, tak?
tak musisz coś tam wymodzić bo tam to jest tak jak nakętka kontrująca. A później tak jak piszesz. A ta druga stronę tak jak pisałem wyżej dwie nakrętki lub klucz z kompletu do świec pod pasi i odkręcisz
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 05 March 2013, 21:10

ja włożyłem tam poprostu gruby śrubokręt i młotkiem kilka razy uderzyłem poszło bez problemu nei musiałem szukać takiego klucza

 
Posts: 27
Joined: 05 September 2012, 22:15
Location: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 07 March 2013, 17:12

Próbowałem, ale tylko nakrętka objeżdża, dlatego wolę kluczem, bo zniszczyć łatwo. Dorobiłem sobie taki klucz, ale tez za uja nie odkręci. :/ Swoje latka ma i teraz będzie ciężko to jakoś ugryźć. Jutro idę do Castoramy, może będą mieli taki klucz.

[ Dodano: Czw Mar 07, 2013 7:15 pm ]
A wie ktoś może jak się nazywa taki klucz? Na ebay znalazłem coś, że to jest klucz do koszy sprzęgłowych również, ale na allegro już jest tylko pare sztuk, wszystkie do chińczyków, a musiałbym jakoś sprawdzić czy pasuje wymiarowo, dlatego chciałbym kupić fizycznie w sklepie. Ktoś wie, gdzie mozna kupić?

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 07 March 2013, 22:09

dopasuj nasadkę i wynij te zęby gdzies widziałem takie klucze ale większe

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 March 2013, 22:25

tu masz takie coś Cadavre,
http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=koronkowy

[ Dodano: Pią Mar 08, 2013 10:15 pm ]
cos takiego jeszcze znalazłem
http://allegro.pl/honda-cbr-900-firebla ... 11392.html
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 27
Joined: 05 September 2012, 22:15
Location: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 11 March 2013, 17:38

Ok dzięki ;)


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests