It is currently 18 November 2025, 09:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

przegrzewajacy się regulator napięcia honda cbr 900

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 12
Joined: 14 March 2011, 21:03
Location: SEROCK
Motocykl: honda cbr
Year production: 1995

przegrzewajacy się regulator napięcia honda cbr 900

Post » 16 April 2013, 21:47

witam-mam problem z regulatorem napiecia w hondzie cbr 900.Przy odpalonym silniku szybko robi sie gorący...czy to normalne??Co mam zrobic aby było ok.....jesli oczywiscie nie powinien byc tak gorący-Regulator kupiłem i załozylem 3dni temu,alternator tez wymieniony..z góry dziekuje za pomoc.
ADAM3009

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Re: przegrzewajacy się regulator napięcia honda cbr 900

Post » 16 April 2013, 21:54

ADAM3009 wrote:witam-mam problem z regulatorem napiecia w hondzie cbr 900.Przy odpalonym silniku szybko robi sie gorący...czy to normalne??Co mam zrobic aby było ok.....jesli oczywiscie nie powinien byc tak gorący-Regulator kupiłem i załozylem 3dni temu,alternator tez wymieniony..z góry dziekuje za pomoc.


Witam wszystko i na temat :one:
http://forum.fireblade.pl/topics35/chlo ... vt2103.htm pozdro hihi: pochwal się jak zrobiłeś :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 12
Joined: 14 March 2011, 21:03
Location: SEROCK
Motocykl: honda cbr
Year production: 1995

Post » 16 April 2013, 22:04

dzięki :brawo: spróbuję to zrobic-czyli te gorące regulatory to normalne w naszych cbr-kach.Jak uda mi się wyczyn z wiatraczkiem napisze:)
ADAM3009

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 16 April 2013, 22:07

kolego wszystko opisane 1000% skuteczności :one: dasz rade :D
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 12
Joined: 14 March 2011, 21:03
Location: SEROCK
Motocykl: honda cbr
Year production: 1995

Post » 16 April 2013, 22:15

ok,dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
ADAM3009

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 16 April 2013, 22:23

Nie ma za co :D pochwal się w temacie jak wyszło :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 63
Joined: 30 December 2011, 19:27
Location: Warszawa
Motocykl: 900 RR
Year production: 1999

Post » 16 April 2013, 22:36

wiatrak rozwiązuje problem, jest tylko jedno ale, może być problem jak podejdzie Ci woda pod owiewkę, miałem ten problem (jak zresztą każdy) i ograniczyłem się do samej pasty + nowy oryginalny regulator i pomogło (sprawdzałem temp starego regulatora, którym zresztą się poparzyłem dosyć boleśnie, po założeniu nowego i użyciu pasty, którą kupiłem na szybko w komputerowym była znaczna różnica bo cieplejszy był stelaż wokół regulatora), tak więc musisz być pewien na 110%, że nigdzie nie dotrze tam woda tak więc jazda w deszczu odpada chyba, że jakoś te miejsce odizolujesz stary regler natomiast woziłem w zadupku jako ewentualny zapas :P

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 16 April 2013, 23:03

Bez przesady to nie Anglia żebyśmy jeździli w deszcz :) a jak myjesz moto to z umiarem wody hihi: tak że spokojnie :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 17 April 2013, 18:30

według mnie piotrek ma racje, ja sam u siebie tylko paste zastosowałem i jest elegancko. Taki komputerowy wentylator nie jest stworzony do pracy na zewnatrz, i na bank po sezonie czy dwoch kleknie. do tego troche lipa uwazac na deszcz czy tez mycie..... szczerze bał bym sie ze w trasie mi sie zatrze co w pesymistycznym wariancie moze spowodowac zwarcie i spalenie czesci instalaci. sama pasta działa zaj.... warto tylko zainwestowac w jakąś dobrej jakosci, polecam diamentowe, sa super trwałe i najlepiej odbieraja ciepło.

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 18 April 2013, 07:06

toper-utl jak to mówią każdy c.h.u.j na swój strój :one: ja tam nie narzekam ;) a miałem z tym problem spaliłem dwa reg-napięcia ;)
-1--2--klama i guma haha


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest