Strona 1 z 1
Problem z mocą, nie chce szybko jechać :)

:
19 kwietnia 2013, 11:35
autor: konon312
Witam
mam pewien problem, a mianowicie wydaje mi się, że mój blady nie jedzie tak jak powinien. Chodzi głównie o nie pełną moc i prędkość maksymalną. Generalnie ciężko się rozpędzić więcej niż 200-220max, na trójce powinien dobijać do 200 ale nie ma szans, to samo z jazdą na gumie, z dwójki nawet ze sprzęgła nie ma szans go wyrwać, na jedynce z gazu jeszcze idzie. Dodam, że przełożenia z tyłu zebatka 44, przód nie wiem muszę ściągnąć dekielek i zobaczyć ale te 2 zęby więcej z tyłu i chodźby jeden z przodu nie mogą robić takiej różnicy chyba. Dodam jeszcze, że przy 120km/h na 6-tym biegu motor ma jakieś 6tyś obr. co wydaje mi się dużo( wcześniej miałem sc28 to wydaje mi się , że miał mniej a napewno jechał dużo szbciej). Gadałem z kumplem co siedzi w temacie troche głębiej niż ja i mówił, że mogą to być dysze w gaźnikach? no bo w sumie co innego? dzisiaj jak zdążę to rozbiore gaźniki i zobacze na dysze, tylko byłbym wdzięczny jeśli by mi ktoś podał jakie są fabryczne, i czy mierzy się tylko dysze główne czy jeszcze jakieś inne?
Jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł co do tej usterki to byłbym bardzo wdzięczny.
ps. zapomniałem powiedzieć, że motor nie ma żadnego muła czy coś w tym stylu, rozpędza się normalnie bez żadnych zająknięć tylko po prostu jest słabszy niż być powinien. Wersja Kanadyjska.

:
19 kwietnia 2013, 12:01
autor: toper-utl
Jesli masz z tylu zebatke wieksza a z przodu mniejsza niz fabryka, to moto powinno miec lepsze jeb.n.ie.c.i.e i lepiej isc na koło, oczywiscie maja one wpływ rowniez na predkosc max, ale aby fajer nie jechal wiecj niz 200km/h, zebata z tylu musiała by miec ponad 60 zebow....
Co do dysz to zalezy na jaki rynek masz moto, stany, europa, podaj numer vin i numer silnika to postaram ci sie sprawdzic jakie dysze powinny byc przy wersji otwartej. Mozesz miec wersje zdławiona, wtedy oprocz mniejszych dysz, moze byc kryza w dolocie ograniczajaca ilosc powietrza.

:
19 kwietnia 2013, 12:06
autor: luis954
od kiedy masz moto może jest zdławione.jeśli chodzi o przełożenia to gdyby max jechał 220kmh to na kolo by szedł jak rower.

:
19 kwietnia 2013, 12:15
autor: Siwy_ryry
toper-utl pisze:Jesli masz z tylu zebatke wieksza a z przodu mniejsza niz fabryka, to moto powinno miec lepsze jeb.n.ie.c.i.e i lepiej isc na koło, oczywiscie maja one wpływ rowniez na predkosc max, ale aby fajer nie jechal wiecj niz 200km/h, zebata z tylu musiała by miec ponad 60 zebow....
Co do dysz to zalezy na jaki rynek masz moto, stany, europa, podaj numer vin i numer silnika to postaram ci sie sprawdzic jakie dysze powinny byc przy wersji otwartej. Mozesz miec wersje zdławiona, wtedy oprocz mniejszych dysz, moze byc kryza w dolocie ograniczajaca ilosc powietrza.
dobrze pisze.
Jak bys miał +2 z tyłu, to by lepiej go rwało na koło.
A SC33 z 2-ki ze sprzęgła lekko powinna iść do góry.

:
19 kwietnia 2013, 12:48
autor: roksc33
sc33 przy 100km na h ma 4 tys obr

:
19 kwietnia 2013, 15:24
autor: konon312
toper-utl pisze:Co do dysz to zalezy na jaki rynek masz moto, stany, europa, podaj numer vin i numer silnika to postaram ci sie sprawdzic jakie dysze powinny byc przy wersji otwartej. Mozesz miec wersje zdławiona, wtedy oprocz mniejszych dysz, moze byc kryza w dolocie ograniczajaca ilosc powietrza.
Jest to wersja Kanadyjska, licznik w km/h, temperatura w Fahrenheita'ch, do tego na naklejce przy główce ramy pisze.
Podaje nr silnika SC33E-2302527 nr VIN JH2SC3320XM300016
Byłbym bardzo wdzięczny jakbyś sprawdził jak ma być w serii.
Do tego zaciekawiła mnie naklejka na wahaczu, pisze na niej "SPARK IGNITION SYSTEM COMPLIES WITH CANADIAN ICES-002" i nie wiem czy chodzi tutaj o jakieś normy Kanadysjkie czy może jakieś specjalne świece?
Motor mam od późnej jesieni i wcześniej było pewnie tak samo, tylko po prostu jak było już zimno to nie jeździłem nim szybko, bo ślisko itp.

:
19 kwietnia 2013, 15:56
autor: luis954
SPARK IGNITION SYSTEM COMPLIES WITH CANADIAN ICES-002
tłumaczenie.
SYSTEM z zapłonem iskrowym jest zgodne z kanadyjską normą ICES-002

:
19 kwietnia 2013, 16:16
autor: toper-utl
Na Kanade dysze były takie same jak w Europie, w serii - główne 120, od wolnych 40. Ten tekst to potwierdzenie zgodnosci układu zapłonowego z kanadyjska norma ICES, na Kanade były inne moduły zapłonowe, pewnie własnie z powowdu tej normy. Z tego co wiem moc i tak była taka sama w podstawowej wersji, co i tak nie wyklucza zblokowanego moto. Luknij te dysze, jak beda mniejsze to wiadomo ze zdławiony, pozniej bedziesz sie martwił na czym jeszcze.
Numery pieca i ramy masz zgodne, wiec sa duze szanse ze na nim to moto wyjechało z fabryki


:
19 kwietnia 2013, 18:01
autor: konon312
Właśnie doszedłem do dysz i są właśnie 120
żadnej zwężki na dolocie nie ma.
Mam w domu moduł od sc28, nie wiem czy jest sens to podłączać, czy bedzię chodzić?
Nie wiem co w takim wypadku z tym może być nie tak


:
19 kwietnia 2013, 19:31
autor: toper-utl
a dochodzi do odciecia na biegach wyzszych niz 2 ?

:
20 kwietnia 2013, 18:12
autor: konon312
Tak na 3,4 odcina na wyzszych biegach to już ciężko, ale w sc28 też tak miałem, że na 5tce już ciężko było odciąć.
Przełożyłem moduł od sc28 i przy zapalaniu coś cykło i zapalił i chodzi tak samo jak na starym module, tylko, że jak chciałem z powrotem podpiąć tamten to kręci rozrusznik, ale nie chce zapalić, bezpieczniki patrzyłem ale są ok, nie wiem co się mogło stać, ale założyłem ten od sc28 i zostawie narazie, bo jeździ tak samo jak wcześniej.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co może być nie tak to proszę o pomoc.
Pozdrawiam

:
20 kwietnia 2013, 23:35
autor: cbrstreet
Witam ja mam sc29 z silnikiem sc33 z 99r
http://www.bike-parts-honda.com/honda-m ... -1999.html SC33E zpier..dala do odcięcia na każdym biegu

z tyłu na zębatce mam 4 zęby więcej
