Strona 1 z 1

124 stopnie temperatury cieczy?

Post: 21 kwietnia 2013, 23:10
autor: widus
Miałem awarię w Gdyni.
Otóż wyjeżdżając ze skwerku stanąłem na światłach i moim oczom ukazał się przerażający widok. 124 stopnie celcjusza na wyświetlaczu! Zjechałem na chwilę i szybkie rozeznanie. W mojej Hondzie są dwa węże. Jeden z prawej drugi z lewej strony(tam jeszcze przy dźwigni zmiany biegów jest jakiś trójnik). Myślę sobie mało płynu, lecz po dolaniu i przejechaniu około 2 km płyn wyleciał odpływem nadmiaru.
Zauważyłem jeszcze że:
-Wiatrak się nie załącza
-Wąż prawy jest zimniejszy od tego węża przy tym "trójniku"
-Tak samo chłodnica jak powyżej
- Czułem zapach płynu chłodniczego.
Japońska technologia pozwoliła mi dojechać do domu.
Pytanie. Co to może być?

Post: 21 kwietnia 2013, 23:33
autor: matix33
Sam sobie odpowiedziałes.

Sprawdź dlaczego wiatrak nie działa.

Post: 22 kwietnia 2013, 09:02
autor: sasza_19
weź przewody od wiatraka i podłacz go na krótko jesli działa to sprawdz czujnik temperatury ten przy chłodnicy on jets odpowiedzialny za zalaczenie wiatraka.

Post: 22 kwietnia 2013, 10:18
autor: widus
No dobra ale w czasie jazdy mimo woli powinien się chłodzić, wiatrak załącza się dopiero w korku a tutaj takiej sytuacji nie było.

Post: 22 kwietnia 2013, 11:05
autor: slamann
widus pisze:No dobra ale w czasie jazdy mimo woli powinien się chłodzić, wiatrak załącza się dopiero w korku a tutaj takiej sytuacji nie było.


Niestety jazda nawet dynamiczna nie pozwoli całkiem chłodnicy wychłodzić gdy jest tam jakieś ciśnienie. Musisz sprawdzić cały zestaw czyli węże i czujnik w chłodnicy od wentylatora jak koledzy pisali wyżej prawdopodobnie jest on winowajcą ...

Post: 22 kwietnia 2013, 13:26
autor: widus
Dzisiaj byłem zamówiłem termostat na który muszę poczekać uwaga około 4 tygodni. Poradzono mi wyjęcie termostatu na ten czas. Wie ktoś gdzie on się znajduje

Post: 22 kwietnia 2013, 14:32
autor: konon312

Post: 22 kwietnia 2013, 15:51
autor: cbrstreet
NR 4 ściągniesz to tam będzie termostat :D
http://www.bike-parts-honda.com/pieces- ... BLADE.html

Post: 22 kwietnia 2013, 23:56
autor: widus
Więc tak. Wyjąłem termostat, i dalej to samo ale usterkę usunąłem. w 2011 roku pod koniec sezonu zerwał mi się napęd który siłą rozpędu rozwalił tą metalową osłonę nad przednią zębatką, no ale mechanior zapomniał wspomnieć naprawić czy coś w tym stylu o mocowaniu pompy wody. Tak więc pewnie trzymała się na jednym mocowaniu lub częściowo uszkodzonym, i pompa opuściła swoje miejsce. Teraz wszystko gra(zastosowałem element zastępczy w postaci druta i paru rapsów) do czasu usunięcia usterki jestem zmuszony jeździć z tym elementem. Dziękuję za cenne porady i poświęcenie czasu.

Post: 23 kwietnia 2013, 14:47
autor: konon312
jakby co to mam pompe od sc28 powinna podejsc ;) pisz na priv jak jesteś zainteresowany