Strona 1 z 3

dziura i szarpie między 5-7 tys. obr. po "serwisie"

Post: 30 maja 2013, 11:51
autor: spider60
Witajcie,
Mam pytanko - co to może być, kupiłem sc 33 parę m-cy temu, silnik nie gadał bo stał 2 lata, wstawiłem moto do serwisu, synchro gaźników wymiana tego co trzeba i tyle, odbierałem w zimie wiec cięzko było spawdzić, silnik na postoju wkręca siębardzo ładnie. Cieplej sięzrobiło zacząlem latać - i rozczarowanie, między 5 a 7,8 tys. obr silnik zmienia dźwięk nataki "terkający" i traci dynamikę iwyraźnie szarpie, przy ok 9-10 tys, chodzi chyba ok. Ciśnienie na cylindrach było sprawdzane, oleju nie bierze i ogólnie jest zadbane moto. Świece wymieniłem na nowe bo okazało się ze serwisant zapomniał :|
co to może być ? - aha ceki z przwodami wyminiłem na używane sprawne i jest dokładnie to samo.
Może ktos polecić serwis w mazowieckiem, kto ogarnał by taki temat?
dzięki za podpowiedzi
jeżdziłem wczesniej gsxr750 i 1100 i na razie jestem rozczarowany fajerem - mam nadzieje ze minie :D

Post: 30 maja 2013, 12:46
autor: pepus11
Zacznij od posprawdzania wtyczek popsikaj kontaktem , moze jest gdzies slaby styk i przerywa zaplon od drgan . Czujnik stopki mozesz sprawdzic . Jak masz akcesoryjny wydech i sportowy filtr , moze wystarczyc wzbogacenie mieszanki , jesli ustawili ci zgodnie z serwisowka . Wykrec swiece i napisz jakiego sa koloru , jesli beda biale to masz zbyt uboga mieszanke i te przerywanie to moze byc spalanie stukowe . Jak bys mial mozliwosc to podmien modul z innej sc33 tez moze robic takie cyrki

Post: 30 maja 2013, 20:35
autor: january
tak jak pisze pepus11, i jeszcze do sprawdzenia czujnik położenia przepustnic [ten przy gaźnikach] ;) (też sa takie objawy jak nie działa lub nie jest podłaczony)

Post: 30 maja 2013, 21:29
autor: spider60
świece wykręcałem - mają biały nalot, tlumik głośny micron filtr raczej seria. nie wiem czy synchro spier... czy raczej grzebać w elektryce, zobacze też te czujniki o któych mówiliście

Post: 30 maja 2013, 22:22
autor: january
Swiece biały nalot= za dużo powietrza wzgledem paliwa, niebezpieczeństwo spalania ''stukowego''(a to wiadomo jakie sa skutki :D np przepalone tłoki:D ) a filtr masz jaki zwykły papierowy(przypuszczam że wymieniony w dobrym stanie) czy kn?

Post: 31 maja 2013, 05:25
autor: cbrstreet
a nie pomyliłeś kabli z cewek na świece :D

Post: 31 maja 2013, 08:12
autor: spider60
kabli nie pomyliłem - założyłaem identycznie jak majster, chyba, że on pomylił pierwszy :) gdzieś widziałem na necie schemat podłączenia właście na sc33 . Co do filtra to nie wiem chyba oryginał, mechanior nie wymienił bo stwierdziłze jest w porządku :ooo:

[ Dodano: Pią Maj 31, 2013 8:14 am ]
kabli nie pomyliłem - założyłaem identycznie jak majster, chyba, że on pomylił pierwszy :) gdzieś widziałem na necie schemat podłączenia właście na sc33 . Co do filtra to nie wiem chyba oryginał, mechanior nie wymienił bo stwierdził ze jest w porządku :ooo:

Post: 31 maja 2013, 09:32
autor: lisq
Miałem coś podobnego - moto miało dziurę w mocy i pyrkało jak komarek. Okazało się, że regulator napięcia miał wtyczkę popaloną i nie działało jak powinno. Aku nie było ładowane i po jakimś czasie nie odpalał wcale. Możesz sprawdzić i przeczyścić styki na regulatorze, sprawdź też czy masz dobre napięcie na stykach. Sprawdź wszystkie kable przy regulatorze, alternatorze i napięcie.

http://forum.fireblade.pl/topics32/odpa ... 734,12.htm

Tutaj masz opisane moje przygody

Post: 31 maja 2013, 13:13
autor: czeskii
ja miałem podobnie, zreszta pisałem na forum, tyle ze ja jak 140 przekraczalem to tracil moc, przyczyna-zamienione kable na swiecach.

Post: 31 maja 2013, 20:46
autor: cbrstreet

Post: 31 maja 2013, 21:44
autor: spider60
dzięki za schemat, cewka z prawej strony od (1 i 4 cylinder) jest na pewno zle podłączona - nie wiem czy to będzie miało wplyw ale jutro zdejme bak i podmienię jak bedzie cykać macie piwko - dać adres do przesłania!!!!

Post: 31 maja 2013, 21:51
autor: cbrstreet
spider60 na 100% ma wpływ przechodziłem ten sam temat :diabel: :one: