It is currently 18 November 2025, 07:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dziura i szarpie między 5-7 tys. obr. po "serwisie"

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 11
Joined: 30 May 2013, 11:38
Location: Nowy Dwór Mazowiecki
Motocykl:

dziura i szarpie między 5-7 tys. obr. po "serwisie"

Post » 30 May 2013, 11:51

Witajcie,
Mam pytanko - co to może być, kupiłem sc 33 parę m-cy temu, silnik nie gadał bo stał 2 lata, wstawiłem moto do serwisu, synchro gaźników wymiana tego co trzeba i tyle, odbierałem w zimie wiec cięzko było spawdzić, silnik na postoju wkręca siębardzo ładnie. Cieplej sięzrobiło zacząlem latać - i rozczarowanie, między 5 a 7,8 tys. obr silnik zmienia dźwięk nataki "terkający" i traci dynamikę iwyraźnie szarpie, przy ok 9-10 tys, chodzi chyba ok. Ciśnienie na cylindrach było sprawdzane, oleju nie bierze i ogólnie jest zadbane moto. Świece wymieniłem na nowe bo okazało się ze serwisant zapomniał :|
co to może być ? - aha ceki z przwodami wyminiłem na używane sprawne i jest dokładnie to samo.
Może ktos polecić serwis w mazowieckiem, kto ogarnał by taki temat?
dzięki za podpowiedzi
jeżdziłem wczesniej gsxr750 i 1100 i na razie jestem rozczarowany fajerem - mam nadzieje ze minie :D

 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 30 May 2013, 12:46

Zacznij od posprawdzania wtyczek popsikaj kontaktem , moze jest gdzies slaby styk i przerywa zaplon od drgan . Czujnik stopki mozesz sprawdzic . Jak masz akcesoryjny wydech i sportowy filtr , moze wystarczyc wzbogacenie mieszanki , jesli ustawili ci zgodnie z serwisowka . Wykrec swiece i napisz jakiego sa koloru , jesli beda biale to masz zbyt uboga mieszanke i te przerywanie to moze byc spalanie stukowe . Jak bys mial mozliwosc to podmien modul z innej sc33 tez moze robic takie cyrki

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 30 May 2013, 20:35

tak jak pisze pepus11, i jeszcze do sprawdzenia czujnik położenia przepustnic [ten przy gaźnikach] ;) (też sa takie objawy jak nie działa lub nie jest podłaczony)

 
Posts: 11
Joined: 30 May 2013, 11:38
Location: Nowy Dwór Mazowiecki
Motocykl:

Post » 30 May 2013, 21:29

świece wykręcałem - mają biały nalot, tlumik głośny micron filtr raczej seria. nie wiem czy synchro spier... czy raczej grzebać w elektryce, zobacze też te czujniki o któych mówiliście

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 30 May 2013, 22:22

Swiece biały nalot= za dużo powietrza wzgledem paliwa, niebezpieczeństwo spalania ''stukowego''(a to wiadomo jakie sa skutki :D np przepalone tłoki:D ) a filtr masz jaki zwykły papierowy(przypuszczam że wymieniony w dobrym stanie) czy kn?

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 31 May 2013, 05:25

a nie pomyliłeś kabli z cewek na świece :D
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 11
Joined: 30 May 2013, 11:38
Location: Nowy Dwór Mazowiecki
Motocykl:

Post » 31 May 2013, 08:12

kabli nie pomyliłem - założyłaem identycznie jak majster, chyba, że on pomylił pierwszy :) gdzieś widziałem na necie schemat podłączenia właście na sc33 . Co do filtra to nie wiem chyba oryginał, mechanior nie wymienił bo stwierdziłze jest w porządku :ooo:

[ Dodano: Pią Maj 31, 2013 8:14 am ]
kabli nie pomyliłem - założyłaem identycznie jak majster, chyba, że on pomylił pierwszy :) gdzieś widziałem na necie schemat podłączenia właście na sc33 . Co do filtra to nie wiem chyba oryginał, mechanior nie wymienił bo stwierdził ze jest w porządku :ooo:

User avatar
 
Posts: 148
Joined: 26 May 2011, 08:21
Location: RSL / Śląsk
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Year production: 1997

Post » 31 May 2013, 09:32

Miałem coś podobnego - moto miało dziurę w mocy i pyrkało jak komarek. Okazało się, że regulator napięcia miał wtyczkę popaloną i nie działało jak powinno. Aku nie było ładowane i po jakimś czasie nie odpalał wcale. Możesz sprawdzić i przeczyścić styki na regulatorze, sprawdź też czy masz dobre napięcie na stykach. Sprawdź wszystkie kable przy regulatorze, alternatorze i napięcie.

http://forum.fireblade.pl/topics32/odpa ... 734,12.htm

Tutaj masz opisane moje przygody

 
Posts: 102
Joined: 16 September 2012, 12:17
Location: Sosnowiec
Motocykl:

Post » 31 May 2013, 13:13

ja miałem podobnie, zreszta pisałem na forum, tyle ze ja jak 140 przekraczalem to tracil moc, przyczyna-zamienione kable na swiecach.

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 31 May 2013, 20:46

-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 11
Joined: 30 May 2013, 11:38
Location: Nowy Dwór Mazowiecki
Motocykl:

Post » 31 May 2013, 21:44

dzięki za schemat, cewka z prawej strony od (1 i 4 cylinder) jest na pewno zle podłączona - nie wiem czy to będzie miało wplyw ale jutro zdejme bak i podmienię jak bedzie cykać macie piwko - dać adres do przesłania!!!!

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 31 May 2013, 21:51

spider60 na 100% ma wpływ przechodziłem ten sam temat :diabel: :one:
-1--2--klama i guma haha

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests