It is currently 18 November 2025, 07:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zapieczona sruba skladu mieszanki

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 24 August 2010, 11:26
Location: Warszawa
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Zapieczona sruba skladu mieszanki

Post » 03 June 2013, 22:19

Panowie mam pewien problem.

Na jednym z gaznikow stoi mi sruba od regulacji skladu mieszanki.
Probowalem wykrecac, rowiercac, moczylem w roznych rzeczach po kilka dni i nic... ani drgnie.

W zwiazku z tym mechanik zrobil mi regulacje na 3 pozostalych srubach + synchro.

Mam pytanie czy w takim ukladzie sprawe ruszenia i regulacji tej sruby traktowac priorytetowo czy nie ma to az takiego kolosalnego znaczenia?

Czy silnik moze bardzo dostac po d... jesli wartosci skladu na tym gazniku beda nieprawidlowe?
Zakladam ze odchylenie nie powinno byc znaczne... kiedys ktos to ustawial zapewne (poprzedni wlasciciel)... :/

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 03 June 2013, 22:29

pozostałe 3 tez kiedyś ktos ustawiał a jednak robiłes regulacje , moim zdaniem by silnik pracował jak należy trzeba to zrobić , tylko jak by nie narobić większych szkód ? Oto jest pytanie

 
Posts: 111
Joined: 06 September 2010, 14:00
Location: WLKP
Points: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Year production: 0

Post » 03 June 2013, 23:15

Jak regulowales pozostałe 3 to i ten powinienes wyregulować. Cylindry nie moga pracowac na bardzo roznej mieszance i roznych podcisnieniach, to bardzo szkodzi silnikowi,

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 24 August 2010, 11:26
Location: Warszawa
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Post » 06 June 2013, 13:46

I tu mnie zastanawia pewna teoria ktora wyczytalem...

Sruba regulacji skladu mieszanki odpowiada za proporcje tej mieszanki na wolnych obrotach.
Podczas jazdu (obroty wyzsze niz jalowe) znaczenie ma ustawienie poziomu paliwa w komorachplywakowych, iglice itp.
Gazniki jesli chodzi o synchro sa ustawione wszystkie. Tylko ta nieszczesna srubka pozostala.

Co o tym myslicie?
Moze ja cos blednie pojmuje....


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests