Strona 1 z 1

gaźnik gdzie przewody paliwowe

Post: 17 września 2013, 16:03
autor: szajba12386
witam chciałem was prosić o pomoc kilka dni temu przywieźli mi 900rr w 5 skrzynkach moto praktycznie poskładane aczkolwiek niemam pojęcia do czego podpiąć jeden z przewodów gaźnika mam podpięte zasilanie bak gaźnik + przewód między 2 i 3 gaźnikiem natomiast niepodpięty jest przewód idący z tyłu od strony świec jest między 1 i 2 gaźnikiem następnie idzie koło 3 i 4 gaźnika i wychodzi koło napinacza do czegop go wpiąć ?

[ Dodano: Wto Wrz 17, 2013 4:06 pm ]
foto

Post: 17 września 2013, 16:15
autor: toper-utl
Jesli chodzi o to o czym mysle (foto chyba sie nie załączyło) jest to wezyk przelewowy komor pływakowych - jesli zaworek iglicowy sie zawiesi i przeleje komore plywakowa tym wlasnie wezykiem wywala nadmiar. Wezyk ten nie jest nigdzie podlaczony, z prawej strony moto pod owiewkami powinno byc miejsce aby go wczepic.

Post: 17 września 2013, 16:20
autor: cbrstreet
http://www.bike-parts-honda.com/pieces- ... BLADE.html

kolego nie zapomnij się przywitać :one:

Post: 17 września 2013, 20:20
autor: szajba12386
dzięki bardzo za zdięcie takiego potrzebowałem czyli mam rozumiećże wężyk niejest nigdzie podpięty i w przypadku przelania pływaka paliwo wyleje sie na silnik ? hmm troszke to dziwne mi sie wydaje ale skoro tak jest to wierze na słowo mam jeszcze pytanie czy sc33 jest kranik otwierany podciśnieniem w moim przypadku jest uszkodzony czy moge go zastąpić kranikiem bez podciśnienia naprzykład z f4 ? tak zrobiłem ale paliwo sie wylało węzykiem przelewowym i niewiem czy kopać w gaźnikach czy poprostu zregenerować uszkodzony kranik zgóry dzięki za szybką odpowiedź

Post: 17 września 2013, 20:29
autor: cbrstreet
to zdjęcie jest akurat sc28 :D ale kranik odpowiada za zamykanie i otwierane paliwa może coś zle podłączyłeś :ooo: podciśnienie

Post: 17 września 2013, 21:09
autor: toper-utl
Tak to jest zrobione ze paliwo po przelaniu gaznikow leje sie na silnik niestety :/ . Kranik jest podcisnieniowy (mowa o sc33), ale nawet jak jest trafiony i puszcza cały czas paliwo to z gaznikow nie powinno sie lac. Wiec samą regeneracje kranika trzeba zrobic, ale dodatkowo też czyszczenie gaznikow ze szczegolna uwaga na komory plywakowe, pływaki i zaworki iglicowe wraz z ich gniazdami. Czasami po dlugim postoju zaworki nie trzymaja, najczesciej po kilku godzinach, max nastepnego dnia po zalaniu jest ok - paliwo jakos zgrubnie to czysci, ale i tak radze dokladne czyszczenie bo bedzie sie to powtarzało. Na kraniku od F4 tez lac z gaznikow nie powinno, nie ma on tak jak napisales podcisnienia - ale nie ma to wpływu na przelewanie gaznikow. Ogolnie nie polecam jego zalozenia - ale jak bedziesz pamietal o jego zakrecaniu to da rade.

Post: 18 września 2013, 16:35
autor: szajba12386
dzięki bardzo wyczyściłem kranik z 900rr moto ogólnie chodzi temat uważam za zamknięty jeszcze raz dzięki za pomoc pozdrawiam

[ Dodano: Sro Paź 23, 2013 9:54 pm ]
panowie poratujcie jeszcze raz wiedzą mam następujący problem moto nie odpala po chwili dłuższego kręcenia wyrzuca mi paliwo przewodem wentylacyjnym z gaźnika tym po prawej stronie na silnik co może być przyczyną z góry dzięki pozdrawiam