Dzisiaj jest 05 maja 2024, 15:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sc33 układ hamulcowy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 09 stycznia 2014, 15:38
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

sc33 układ hamulcowy

Post » 26 lutego 2014, 10:23

Panowie mam pytanie podczas wolnej jazdy słyszę tarcie klocków o tarczę tył klocki są jeszcze ok co może byc przyczyną dzięki za odpowiedzi :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 20 kwietnia 2013, 15:07
Lokalizacja: Jedlanka/Iłża/Radom
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 26 lutego 2014, 10:40

zapieczony tłoczek, wyjmij klocki, wciskaj tłoczek po czym wysuń go, możesz tłoczek zwykłym płynem hamulcowym przesmarować, klocki na tył za 4 dychy kupisz więc i wymiana nie zaszkodzi

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 26 lutego 2014, 10:52

M-Korycki-SC33 pisze:zapieczony tłoczek, wyjmij klocki, wciskaj tłoczek po czym wysuń go, możesz tłoczek zwykłym płynem hamulcowym przesmarować, klocki na tył za 4 dychy kupisz więc i wymiana nie zaszkodzi


kolego podepnę się a czy klocki od 98-99 pasują na przykład do 96 mowa o sc33

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 26 lutego 2014, 11:43

gczarkowski1 pisze:
M-Korycki-SC33 pisze:zapieczony tłoczek, wyjmij klocki, wciskaj tłoczek po czym wysuń go, możesz tłoczek zwykłym płynem hamulcowym przesmarować, klocki na tył za 4 dychy kupisz więc i wymiana nie zaszkodzi


kolego podepnę się a czy klocki od 98-99 pasują na przykład do 96 mowa o sc33


nie pasuja z 96 do 98-99 i na odwrot:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 26 lutego 2014, 12:01

ok jasne dziękuję za odpowiedz

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 21 września 2012, 14:04
Lokalizacja: SKL
Pochwały: 3
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 11 marca 2014, 10:22

a najlepiej kup 4pak piwka i poswiec 2 godziny na rozebranie wrzystkich zaciskow przod i tyl, a przy okazji zmien plyn hamulcowy.

Ja po zakupie mialem dziwnie dzialajace heble - przod jakby skokowo dzialal -zero wyczucia, a tyl prawie wcale. W zbiorniczku "mocna herbata". Nigdy tego wczesniej nie robilem, ale postanowilem, ze sprobuje.

Potrzeba zestaw kluczy imbusowych, smar do cylinderkow hamulcowych ( na kazdej stacji benzynowej) i troche cierpliwosci. Z przodu masz w kazdym zacisku 4 cylinderki, w tylnym tylko 1 o ile pamietam. W kazdym z przednich cylinderkow sa 2 gumowe uszczelki.

Zdejmij zaciski z tarczy, podpompuj, zeby wysunely sie, no i na stol, zacisk rozkrecamy na pol, cylinderki, delikatnie zeby nie porysowac, wyciagamy calkiem. U mnie pod nimi byl prawie ze budyn :D, wyjalem uszczelki, wymylem, nasmarowalem, poskladalem. Niebo a ziemia - zdecydowanie polecam - bardzo dobrze wykorzystane 2 godziny z piwem, a do tego hamulce naprawilem :diabel:

A i ostroznie z uszczelkami, zeby nie zniszczyc - zestaw naprawczy sporo kosztuje :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 4 gości