Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 04:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem a raczej pytanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 29 lipca 2012, 17:37
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Motocykl:

Problem a raczej pytanie

Post » 28 marca 2014, 23:36

Dobry wieczór;) Problem a raczej pytanie
Frank dostał two brothers racing pod koniec zeszłego sezonu.Wydech z SC 44 podziękowanie dla Max_929 za przejściówkę.Słabszy z dołu ,kuleje na wolnych.Przy mocnym odkręceniu i nagłym ,a nawet spokojnym odpuszczeniu szczela ostro:D.Moje zdanie,seryjne płuca dostaje za mało luftu(powietrza)wyrzuca w momencie wiec nie spala całej benzyny.W przyszłym tygodniu będzie K&N(zdrowe płuca) i syncho;)w którym pomoże mi może i przyszły szwagier;).Ale pytanie jest całkiem inne mam do pokonania 400 km w jedna i potem 400 w druga.Szczela tak mocno ze czasem ma rozerwac Brothersa.. Czy ma to jakis wpływ na moto? prosze na odp z kazdej strony wyjazd juz w Niedziele 30.03.2014.Pozdrawiam Piter LwG;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 29 marca 2014, 00:56

niezbędna jest regulacja skladu mieszanki ;) tematow juz bylo sporo ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 29 marca 2014, 08:33

Witam ja mam przelot skrócony leo vince też szczela jak wariat :) uważaj tylko na polską policję bo dowodzik poleci :one: :D
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 29 marca 2014, 08:41

Problemem jest za uboga mieszanka (właśnie za duzo powietrza)
ogladnij sobie to https://www.youtube.com/watch?v=EslWVIOKZWg ;)
Jak założysz k/n to moim zdaniem bedzie jeszcze gorzej, ano bo seryjne iglice nie mają regulacji

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 29 marca 2014, 10:32

Dokładnie jak kolega Dodek pisze - K&N dodatkowo skasztani prace silnika. Aby to miało sens musisz kupic wieksze dysze i wyregulowac gazniki przy uzyciu odpowiedniego sprzetu - w zwykłym garazu za pomoca kombinerek nawet najepszy "szwagier" niestety nie da rady :((.
Jak kupiłem moja maszyne 5 lat temu tez miała przelot, chodziła na nim calkiem niezle, ale po wrzuceniu serii chodzi perfekcyjnie, zap jak lokomotywa do samego dolu, nic nie strzela, chodzi rowno na wolnych obrotach i łeb nie boli po dalszej trasie :)
Wszystko zalezy od tego co kto lubi, jesli wolisz "slyszec" maszyne to inwestuj w dysze i K&N, po dobrym zestrojeniu moto powinno chodzic lepiej niz seria, co prawda tylko kilka koników wiecej ale zawsze coś.

 
Posty: 8
Rejestracja: 29 lipca 2012, 17:37
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Motocykl:

Post » 29 marca 2014, 11:22

W trase może ,założe seryjna puszke.Chodzi mi czy szczały maja wpływ na kondycje silnika? .Dziękuje za odp. Myslałem ze K&N i zwykła synchonizacja wakuometrem pomoze nie słyszałem o dyszach.Przyszły tydz pokaże co z tego bedzie.A co do dysz to poszukam ,jak ktos wie co i jak z nimi to smiało;) Napewno bede potrzebować jeszcze waszej pomocy pozdrawiam

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 29 marca 2014, 12:21

Może ci wypalić gniazda zaworów .

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 29 marca 2014, 14:29

same dysze moim zdaniem mało pomogą,
ja mam u siebie caly kit dynojeta stage 1 - dysze głowne sa 125 , a iglice są takie jak na 1 focie
JC http://forum.fireblade.pl/topics32/igli ... t13503.htm

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 29 marca 2014, 18:50

u siebie tez mam stage 1 filtr powietrza standard tlumik przelot i delikatnie tez strzela jak schodzi z obrotow

 
Posty: 8
Rejestracja: 29 lipca 2012, 17:37
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Motocykl:

Re: Problem a raczej pytanie

Post » 02 maja 2014, 07:26



Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości