Strona 1 z 1

Problem a raczej pytanie

Post: 28 marca 2014, 23:36
autor: pit.tg
Dobry wieczór;) Problem a raczej pytanie
Frank dostał two brothers racing pod koniec zeszłego sezonu.Wydech z SC 44 podziękowanie dla Max_929 za przejściówkę.Słabszy z dołu ,kuleje na wolnych.Przy mocnym odkręceniu i nagłym ,a nawet spokojnym odpuszczeniu szczela ostro:D.Moje zdanie,seryjne płuca dostaje za mało luftu(powietrza)wyrzuca w momencie wiec nie spala całej benzyny.W przyszłym tygodniu będzie K&N(zdrowe płuca) i syncho;)w którym pomoże mi może i przyszły szwagier;).Ale pytanie jest całkiem inne mam do pokonania 400 km w jedna i potem 400 w druga.Szczela tak mocno ze czasem ma rozerwac Brothersa.. Czy ma to jakis wpływ na moto? prosze na odp z kazdej strony wyjazd juz w Niedziele 30.03.2014.Pozdrawiam Piter LwG;)

Post: 29 marca 2014, 00:56
autor: MasterLuke
niezbędna jest regulacja skladu mieszanki ;) tematow juz bylo sporo ...

Post: 29 marca 2014, 08:33
autor: cbrstreet
Witam ja mam przelot skrócony leo vince też szczela jak wariat :) uważaj tylko na polską policję bo dowodzik poleci :one: :D

Post: 29 marca 2014, 08:41
autor: dodek
Problemem jest za uboga mieszanka (właśnie za duzo powietrza)
ogladnij sobie to https://www.youtube.com/watch?v=EslWVIOKZWg ;)
Jak założysz k/n to moim zdaniem bedzie jeszcze gorzej, ano bo seryjne iglice nie mają regulacji

Post: 29 marca 2014, 10:32
autor: toper-utl
Dokładnie jak kolega Dodek pisze - K&N dodatkowo skasztani prace silnika. Aby to miało sens musisz kupic wieksze dysze i wyregulowac gazniki przy uzyciu odpowiedniego sprzetu - w zwykłym garazu za pomoca kombinerek nawet najepszy "szwagier" niestety nie da rady :((.
Jak kupiłem moja maszyne 5 lat temu tez miała przelot, chodziła na nim calkiem niezle, ale po wrzuceniu serii chodzi perfekcyjnie, zap jak lokomotywa do samego dolu, nic nie strzela, chodzi rowno na wolnych obrotach i łeb nie boli po dalszej trasie :)
Wszystko zalezy od tego co kto lubi, jesli wolisz "slyszec" maszyne to inwestuj w dysze i K&N, po dobrym zestrojeniu moto powinno chodzic lepiej niz seria, co prawda tylko kilka koników wiecej ale zawsze coś.

Post: 29 marca 2014, 11:22
autor: pit.tg
W trase może ,założe seryjna puszke.Chodzi mi czy szczały maja wpływ na kondycje silnika? .Dziękuje za odp. Myslałem ze K&N i zwykła synchonizacja wakuometrem pomoze nie słyszałem o dyszach.Przyszły tydz pokaże co z tego bedzie.A co do dysz to poszukam ,jak ktos wie co i jak z nimi to smiało;) Napewno bede potrzebować jeszcze waszej pomocy pozdrawiam

Post: 29 marca 2014, 12:21
autor: AdamSsS
Może ci wypalić gniazda zaworów .

Post: 29 marca 2014, 14:29
autor: dodek
same dysze moim zdaniem mało pomogą,
ja mam u siebie caly kit dynojeta stage 1 - dysze głowne sa 125 , a iglice są takie jak na 1 focie
JC http://forum.fireblade.pl/topics32/igli ... t13503.htm

Post: 29 marca 2014, 18:50
autor: MasterLuke
u siebie tez mam stage 1 filtr powietrza standard tlumik przelot i delikatnie tez strzela jak schodzi z obrotow

Re: Problem a raczej pytanie

Post: 02 maja 2014, 07:26
autor: pit.tg