Strona 1 z 1
Kopci, za duża dawka paliwa

:
14 czerwca 2014, 20:54
autor: gajowy82
Witam. Mam problem z sc33, a konkretnie sprzęt dostaje za dużą dawke paliwa. Moto jest z 1996 więc paliwo z baku dostaje grawitacyjnie. Sęk w tym że nie wiem jak zmniejszyć dawkę paliwa. Moto do 4tyś zalewa, dławi sie a powyżej rwie jak szalona. Z wydechu wali czarny dym i ogień i nie jest padnięty silnik bo nie bierze ani grama oleju. Moto pali do tego 10l/100km, czy jadę w trasie, czy po mieście praktycznie nie ma żdnej różnicy 10l nie mniej. Jak zchodzi z obrotów to z wydechu wydostają sie płomienie, całkiem fajnie to wyglada:) Ale chodzi o to żeby moto chodził sprawnie a nie jak w Ghost Rider. Wymieniłem dysze z sc28 troszeczkę pomogło, ale nie wiele. Dodam, że gdy jadę na rezerwie i paliwa jest niewiele, to powyższe objawy prawie całkiem ustepuja. Proszę pomóżcie, bo już mnie irytuje jazda z takim szarpaniem, nie ma przyjemności z jazdy. Pozdrawiam i zgóry dziękuję za pomoc.
Re: Kopci, za duża dawka paliwa

:
14 czerwca 2014, 21:56
autor: goldi10
Hej
A jak masz ustawioną dawkę powietrza i kiedy synchronizowałeś gaźniki?
Ja w mojej miałem skręconą dawke i też strzelał z wydechu jak schodził z obrotów.
Ustawiłem na 2 i 1/4 obrotu i wszystko wróciło do normy.
LwG
Re: Kopci, za duża dawka paliwa

:
15 czerwca 2014, 14:16
autor: gajowy82
Po synchronizacji gaźników było to samo. Podczas postoju silnik pracuje ładnie, przy dodawaniu gazu na postoju też jest ok. Wszystko ujawnia się podczas jazdy. A powietrza nie regulowałem. Pobawię się trochę i napiszę czy jest jakiś efekt. Dzięki.
Re: Kopci, za duża dawka paliwa

:
15 czerwca 2014, 22:06
autor: goldi10
W twoim roczniku, jeśli się nie mylę, fabrycznie jest 3 obroty, trzeba wykręcić śrubki od regulacji powietrza. Ale zanim zaczniesz to robić ,zapisz sobie ile dokładnie najpierw na każdym gaźniku kręciłeś śrubkę, aby mieć do czego się odnieść w razie czego. Szybkiej naprawy życzę. Pozdro