Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 17:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

praca na 3 gary

nie pracuje na wszystkie gary

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 02 maja 2010, 10:34
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2004
Samochód: A4 B6 cabrio, CR-V 2.0

praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 03:50

witam problem następujący :
dziś hania zaniemogła tzn. pracuje na 3 cylindry siedząc : nie pracuje prawy skrajny cylinder tzn. pracuje pow. 6 tyś. dopiero łapie i ciągnie . dziś przed Wisłą zmuszony byłem wracać szybką turystyką do domu. Zdjąłem zbiornik eirboxa i filtr nie mogę wykręcić świecy mam oryginalne klucze hondy ale dostęp tragedia jakiś plastik z przodu mi przeszkadza. Do tego jestem lekko łyknięty :) bo sobota w dupie..e a miało być tak pięknie. Niech mnie ktoś oświeci co może być świeca ? kabel ? cewka ? jak przy org. kluczach wykręcić świecę ????? pozdrawiam i czekam na sugestie :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Re: praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 04:49

Witam ja kazda swiece wykrece po zdjeciu tylko servisowek. to ze nie pali na jedna skrajna mozesz wykluczyc cewke wtedy nie palil by prawdopodobnie na pierwszy . ja bym stawial na wypalona ;) swiece lub do gaznika dostal sie jakis syf. umnie zawsze to byla swieca objawy chodzil prawie jak V Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 02 maja 2010, 10:34
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2004
Samochód: A4 B6 cabrio, CR-V 2.0

Re: praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 09:44

Dzięki kolego. ciężka noc była do 4 w garażu po 0.7 we dwóch i 3 piwach :) dostałem się do świec zdjąłem tą gumę z góry ogólnie teraz jest dobry dostęp ale ten który ja mam był w zestawie kluczy nie wchodzi mi na sam dół jakby był za duży, blokuje się i nie mogę go wcisnąć, zjem tylko trochę i ide do garażu, też obstawiam na świece może ma przebicie. Wczoraj kręciłem wysoko to szedł dobrze :) a na wolnych faktycznie chodził jak V :) polecam yanosika bo prawko albo mandat można wyłapać w momencie a wczoraj wogóle dużo suszarek było :027:

teraz tak patrze na trzeźwo :) chyba ten klucz nie jest od hondy bo ma 22mm.

Wyjasiło się klucz był z d..py wsadzony za duży, uciąłem inny klucz mniejszy i pasuje- możecie polecić mi jakieś świece przewidziane do sc33?

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 11:18

Denso
mi coś tu lewym powietrzem zalatuje jeśli na obrotach działa
sprawdź kruciec śrubę od podciśnienia odpal i zobacz
szkoda wydawać kasę na coś co może być dobre

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 02 maja 2010, 10:34
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2004
Samochód: A4 B6 cabrio, CR-V 2.0

Re: praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 13:05

jestem w dużej duppp....ie :( dzwoniłem do takiego gościa czarna owca z R.śl. wolny termin to 21 lipca :ooo: Zamieniłem świece dalej to samo zapalił od strzała ale na 3 - 4ty zimny po chwili zgasiłem. nie zakładałem puszki ani filtra tylko zbiornik. Patrzyłem na iskrę na świecy nie ma przebicia wygląda oki. Możliwe że to kabel ? on jest wykręcany z tej cewki ? Wczoraj jak wracalem pow. 6 tys szła jak burza przyspieszała i moc była oki. na wolnych tak jak pisałem chodzi na 3 jak Vka. Możliwe że to może być przytkany gaźnik ale nie wiem jak się do niego dobrać. qr...wa a było tak pięknie. jeszcze może zapale i zdejme kabel ze świecy zobacze czy będzie się coś działo ale jakby kabel miał przebicie to by waliło gdzieś na boki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Re: praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 14:41

Ale wymieniles swiece na nowa ? moze byc synchro gaznikow Mi teraz wali cos w silniku i tez neiwiem co a powodow moze byc co naj miej 11 w moto jest ciezej niz w aucie o zweryfikowanie

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 02 maja 2010, 10:34
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2004
Samochód: A4 B6 cabrio, CR-V 2.0

Re: praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 19:18

Przed zlozeniem jeszcze wlalem paliwo bezposrednio na przepustnice i odpalil na 4 odrazu kolanko bylo cieple czyli bardzo mozliwe ze to wina przytkanego gaznika. Teraz tylko pytanie gdzie odstawic na czyszczenie i ustawianie gaznikow. Swiecy nowej nie wsadzalem bo zamienilem miejscami jakby byla walnieta to nie chodzil by 3ci. Czy macie w bladym jakis filtr na wezyku paliwa ?? Dziwne ze nie ma filtra przed gaznikami i jak byl jakis syf moglo go wciagnac.

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 20:35

Filtr jest w zbiorniku przed kranikiem jeszcze , jak potrafisz wyciągnąć gaźniki to to zrób, odkręć na dole aluminiowe pokrywki wykręć dyszę przedmuchaj wszystko sprężarką ,powinno pomóc a w miedzy czasie umów się do mechanika na porządne czyszczenie i regulacje ...ewentualnie możesz sprawdzić też czy jest paliwo w komorze pływakowej po odpaleniu moto na zakręconym kraniku i odczekaniu chwili na wolnych obrotach

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: praca na 3 gary

Post » 07 czerwca 2015, 23:12

Śrubę z podciśnienia sprawdzałeś czy jest ?
pisałem wyżej

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 02 maja 2010, 10:34
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2004
Samochód: A4 B6 cabrio, CR-V 2.0

Re: praca na 3 gary

Post » 08 czerwca 2015, 00:16

Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem.

śruby od podciśnienia nie sprawdzałem bo nawet nie wiem gdzie ona jest i tak trochę się ucieszyłem, że może to jakaś pierdoła a nie poważniejsza awaria typu zawory czy uszczelka pod głowicą. Jutro mam dzwonić do gościa z polecenia kumpla, podobno ogarnięty człowiek i jak będzie miał czas to mi wyczyści wszystko i ustawi. Jutro i tak jadę na szkolenie 2 tyg to maszyna stoi w garażu poskładana i musi czekać. Mam jeszcze pytanie o filtr mam K&N zostawić go czy do ustawiania i synchro kupić jakiś zmienik papierowy ? W sumie cały czas było dobrze z nim to może go wyczyszczę nasmaruje oliwką z zestawu i niech zostanie, zawsze to chyba lepiej się oddycha na sportowym filtrze. Świece zostawiam te co są, wyglądają oki mają ok 1.5 r. może mniej gdzieś miałem kwity co było robione. Tylko jakoś słabo były przykręcone, jak je zamieniałem dokręciłem z wyczuciem ale na pewno mocniej niż były.

 
Posty: 10
Rejestracja: 10 grudnia 2014, 00:09
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2005

Re: praca na 3 gary

Post » 08 czerwca 2015, 07:31

Konfiguracja moto który iddajesz do strojenia, MUSI być taka, jaka bedzie pozniej używana. Nawet wymiana filtra zwykłego na mokry wpływa na skład mieszanki paliwowo-powietrznej, najczęściej ją zubożając

Wysłane z mojego HTC One X przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 02 maja 2010, 10:34
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2004
Samochód: A4 B6 cabrio, CR-V 2.0

Re: praca na 3 gary

Post » 25 czerwca 2015, 22:01

Witam i tak mnie nie było 2 tyg. więc hanka stała w garażu. Wczoraj zaprowadziłem do "medyka" i dziś byłem oglądnąć co i jak . Okazało się że była odkręcona śrubka od podciśnienia ( znalazłem ją wcześniej na silniku jak jeszcze patrzyłem w garażu co może być ) kolega z forum Ferdas trafił w 10tke :) miałem ją pod siedzeniem w papierku :) ale nie wiedziałem od czego jest . Dziś dałem magikowi od moto i odrazu wiedział co i jak. Ale maszyna rozkręcona to okazyjnie sprawdzi zawory, wyczyści gaźniki i synchro. Powinno być na piątek wieczór :dance: Mam nadzieje że hania w sobotę już będzie gotowa. Pochwalił mi maszynę że fajnie utrzymana i że już mało maszyn z tego roku w takim stanie :clap: pozdrawiam wszystkich i dzięki za zainteresowanie tematem

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości