Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 03:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gażniki kranik proplem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

gażniki kranik proplem

Post » 24 marca 2016, 23:50

Sprawa wygląda tak, mam silnik sc33 a kranik paliwa od sc28 bez pompy. Podciśnienie zatkane. Mimo to motocykl podczas jazdy się dławi, na biegu jałowym normalnie się wkręca. Gaźniki są po synchronizacji są od modelu sc33. Może kranik jest problem i należy przełożyć na ten z sc33 i podłączyć podcieśnienie ?

 
Posty: 30
Rejestracja: 14 marca 2015, 03:38
Motocykl: xl600
Rok produkcji: 1988

Re: gażniki kranik proplem

Post » 25 marca 2016, 13:31

To nie kranik

Paweł.

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: gażniki kranik proplem

Post » 25 marca 2016, 17:48

Dużo ludzi uważa że synchronizacja gaźników to ich regulacja ,
Wyjmij przewód paliwowy i zobacz jak płynie paliwo i jedna niewiadoma rozwiązana ,
Potem zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza , najprościej to jakimś dezodorantem po krućcach i jeśli obroty nie drogną to tu też ok
A na koniec zostaje Ci oddanie komuś dobremu do regulacji składu mieszanki
A jesteś pewien że z zapłonem jest wszystko w porządku inny moduł silnika na przykład


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości