lece z tematem od nowa, wg serwisówki POCZĄTKOWA wartosc to 1 i 5/8 obrotu co daje nieco ponad 1,5 obr ( ~1,6) i od tj wartości dopiero zaczyna się zabawa z regulacja... a dokładniej ustawienie 1100-1200 rpm dla tych ustawień i kręcenie skladem 3ciego gara az obroty przestana rosnąć itd itd mam screen tej str z manuala ale z tel nie moge dodac. ogólnie wychodzi initial 1 5/8 + final 3/4 obr co daje razem ok 2 i 3/8 obr . - nastawy fabryczne, biorąc pod uwagę ze jest to nieco mniej niz 2,5 a ja mam przelot to na 2,5 obr powinno hulac jako tako... teoria swoje praktyka swoje, jak zmienie filtr to biore sie za ustawianie. wcześniej synchro zrobie na ustawieniu initial
edit: jednak zle rozkminialem, finalne 3/4 trzeba odkrecic dopiero od tej pozycji ktorą wyregulujemy. no nic, kupa roboty i pewnie i tak nie bedzie jezdzic jak trzeba ale bede wiedzial ze zrobilem co moglem hehe dysze tez sprawdze jakie tam siedza ale mysle ze wsszystko ori
edit : do dupy z tym wszystkim
chcialem zrobic synchro dzisiaj.... nie da sie. Doszedłem do tego, że jeden gaźnik klepie bo ma luz na ośce przepustnicy. na szczescie mój stary gaźnik akurat ten był dobry to go podmienie dzisiaj. Myślę,że między innymi w tym może być przyczyna. Druga sprawa gaźniki mają jakis wężyk przelewowy czy co to jest? wychodzi na prawo od garów dokladnie, nie połączony z niczym taki grubszy, w manualu tez nie widze zeby gdzies byl połączony. podmienie gar, przy okazji sprawdze dysze itd bo stare juz rozebralem i mialy fabryczne 120 bodajze, ciekawe jak te. Powoli do przodu mam nadzieje. I kasa w kieszeni i nowe doswiadczenie.
edit2: dysze w tych gazniorach były 126... zamiast 120. Podmieniłem, podmieniłem też cały gar który klepał. Zobaczymy co teraz będzie. skład na 2 i 1/4 dałem póki co, jutro synchro zrobie bo musialem srubke wykrecic zeby gary rozdzielic i wkrecic na jana.