Co to może być alternator aku regulator
Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 21
- Joined: 06 September 2017, 00:41
- Motocykl: HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
- Year production: 1996
» 30 October 2017, 18:07
Panowie pytanko mój blady sc33 96r nie reaguje na starter. Od początku kiedyś np jak wyłączyłem go (KLUCZYk na ON był) dajmy na to chwilę postał na światłach mijania lub załączył się wiatrak, albo jechałem na długich dojechałem do skrzyżowania zgasł bo rezerwa się załączyła nie zdążyłem karanika przekręcić. Zawsze ten sam schemat to jak naciskałem hamulec przedni żeby starter nacisnąć wszystkie kontrolki przygasały i 0 reakcji jedyny ratunek na popycha potem zero problemu ze startem do kiedy tak było to nic nie robiłem. Teraz trochę chłodniejsze dni były chciałem jechać na obstawe nie chciał zagadać próbowałem klemami od auta i to samo przygasało na popych zagadał pojechałem zgasiłem i już znowu hamulec kontrolki gasną popych zapalił ale nie wkrecal się a parametry prędkości w miejscu mi pokazywały 20mil jak dawałem gazu i reszta też się buja kiedy dawałem gaz, zapach benzyny i dźwięk jak by się dusił, chciałem włączyć światła z momentem włączenia zgasł. Więc koledzy jakaś diagnoza z góry mówię nie mierzyłem parametrów prądu nie zdążyłem.
P. S. mogę podesłać filmik jak to wygląda
-
-
- Posts: 670
- Joined: 01 October 2011, 08:51
- Location: Śląsk Bytom
- Points: 10
- Motocykl: 1000rr sc57a
- Year production: 4
-
» 30 October 2017, 18:15
Według mnie akumulator się pożegnał z życiem
A na kable nie zapaliła bo słaby miałeś styk z którejś ząbki może przy aucie albo przy Moto
-
-
- Posts: 51
- Joined: 30 November 2012, 01:25
- Location: opatów
- Motocykl:
» 30 October 2017, 23:57
Jak już sprawdzisz akumulator to sprawdź też wszystkie kostki i połączenia kabli, może gdzieś nie łączy.
-
-
- Posts: 87
- Joined: 23 September 2012, 09:59
- Location: Siedlce
- Points: 3
- Motocykl: SC33 Lift
- Year production: 1998
- Samochód: Bora VR6 :)
-
» 31 October 2017, 09:26
Witam
W swojej SC33 miałem dokładnie to samo. Okazało się że padał mi regulator napięcia i ciągle aku było nie doładowane. Też na włączonych światłach przygasały kontrolki, napięcie spadało do ok 10,5 V . Jeśli na noc zostawiłem go pod prostownikiem to rano kręcił od strzała. Po wymianie regulatora motocykl zaczął odpalać dużo lepiej tzn rzadko zdarzało się to co wcześniej. Podejrzewam że okres przez który jeżdziłem motocyklem na kończącym się regulatorze dobił trochę aku. Moja rada : sprawdź kostkę przy regulatorze bo u mnie jeden styk był upalony i zrobiłem na sztywno bez kostek.
... tak dużo za nami a jeszcze przed nami tyle...
-
-
- Posts: 21
- Joined: 06 September 2017, 00:41
- Motocykl: HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
- Year production: 1996
» 31 October 2017, 11:49
U mnie w ogóle nie ma kostki tylko ktoś zrobił na takie wsuwki myślę nad polutwaniem tego na sztywno.
P. S.Koleszka też mi pisał żeby sprawdzić główny przekaźnik czy cały jest bezpiecznik twierdził że problem z masą
Last edited by
kolczu1993 on 31 October 2017, 13:23, edited 1 time in total.
-
-
- Posts: 670
- Joined: 01 October 2011, 08:51
- Location: Śląsk Bytom
- Points: 10
- Motocykl: 1000rr sc57a
- Year production: 4
-
» 31 October 2017, 12:23
Regulatora napięcia nie sprawdzisz bez mierzenia napięć .
Ale jak jesteś pewien że Aku masz dobry i ptzypuszczasz że przekaźnik może być uszkodzony to weź dobry płaski klucz zdejmij gumową osłonę z przekaźnika i zewtzyj kluczem dwa grube przewody przykręcone do przekaźnika zazwyczaj srubkami M6 na kluczyk 10 mm
A bezpieczniki zazwyczaj jak się palą to są spalone
-
-
- Posts: 21
- Joined: 06 September 2017, 00:41
- Motocykl: HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
- Year production: 1996
» 03 November 2017, 17:01
Akumlator + regulator do wymiany....
-
-
- Posts: 87
- Joined: 23 September 2012, 09:59
- Location: Siedlce
- Points: 3
- Motocykl: SC33 Lift
- Year production: 1998
- Samochód: Bora VR6 :)
-
» 03 November 2017, 19:58
miło że mogłem pomóc. szerokości
... tak dużo za nami a jeszcze przed nami tyle...
-
-
- Posts: 92
- Joined: 05 January 2017, 04:27
- Points: 1
- Motocykl: SC33
- Year production: 1999
» 04 November 2017, 00:06
tylko nie kupuj regulatorów z allegro poniżej 100 zł bo to wszystko chińskie gówno jest spaliłem już dwa takie nawet dwóch dni na torze nie wytrzymały.
tourmax za 365 zł z Larssona zrobił robotę, problemów z ładowaniem nie mam a i sam regulator jest w miarę chłodny, gdzie te chińskie się gotowały.
-
-
- Posts: 21
- Joined: 06 September 2017, 00:41
- Motocykl: HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
- Year production: 1996
» 04 November 2017, 22:16
Słyszałem coś o regulatorze z Thundercata i Ducati robi dobrą robotę
-
-
- Posts: 92
- Joined: 05 January 2017, 04:27
- Points: 1
- Motocykl: SC33
- Year production: 1999
» 05 November 2017, 01:24
zapewne o Ducatienergia, dobre ale ciężko dostępne, czy z TCata pasują nie wiem...
Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests