Strona 1 z 1

Paliwo w oleju ....

Post: 03 kwietnia 2018, 21:11
autor: Dami24
Witam , tak jak w temacie ,dziś wymiana oleju i okazało się że w oleju jest paliwo. Było zalane w tamtym roku ok 3,6l a spuściłem ok 5,5l . W tamtym roku były kupiony zestaw naprawczy M.LINE CAB-H15 ,wszsytko było poustawiane a tu naka niespodzianka. Gdzie szukać przyczyny ? ten CAB-H15 jest do du...... i szsukać lepszej firmy, czy szukać gaźników ?

Re: Paliwo w oleju ....

Post: 04 kwietnia 2018, 03:25
autor: ferdas
Zaworek iglicowy któregoś gaźnika nie trzyma .
Zaworki iglocowe zamów w aso . Strasznie dużo nie zapłacisz

Re: Paliwo w oleju ....

Post: 04 kwietnia 2018, 11:38
autor: toper-utl
Sprawdź kranik paliwa, zdejmij wężyk od podcisnienia z kolektora dolotowego i zobacz czy przez niego nie leje się paliwo.

Re: Paliwo w oleju ....

Post: 04 kwietnia 2018, 13:53
autor: Dami24
A więc zaworek iglicowy w serwisie kosztuje 16155-MN9-004 125,00 zł brutto/szt a pływak jak ktoś by potrzebował
16013-MAT-600 180,00 zł brutto/szt na dzień dzisiejszy. Na allegro jest JAPOŃSKI ZESTAW NAPRAWCZY GAŹNIKA,

KOMPLET NA 4 GAŹNIKI za 495,-

Sprawdzę jeszcze ten wężyk podciśnieniowy , w tamtym roku wymieniałem cały zestaw naprawszy kranika bo ciekło. teraz powinno być sucho , ew. myślę zdjąć gaźniki z silnika i zalać paliwem i zobaczyć czy jakiś przepuszcza ,dobrze myślę ?

Re: Paliwo w oleju ....

Post: 04 kwietnia 2018, 21:33
autor: qwerty
Winna jest najprawdopodobniej membrana w kraniku, która przepuszcza paliwo do gaźników (innymi słowy nie ma podciśnienia które by było gdyby była szczelna). A druga sprawa to zaworki iglicowe też chyba będą do wymiany bo one z kolei puszczają paliwo dalej do komory spalania, a nie powinny.

Edit: walnąłem się z tym podciśnieniem bo to działa odwrotnie, tzn. na odpalonym silniku podciśnienie z gaźników podnosi membranę. Tak czy siak membrana i zaworki do wymiany.