It is currently 18 November 2025, 07:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z regulacją sprzęgła

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 2
Joined: 26 June 2018, 21:58
Motocykl: Sc33
Year production: 96

Problem z regulacją sprzęgła

Post » 05 July 2018, 21:31

Witajcie.
Slizgalo mi się sprzęgło, wymieniłem tarcze i sprężyny bo już nie trzymały wymiarów. Przekładki były wymiarowo ok lecz były lekko przypalone, ale złożyłem je. Wszystko złożyłem wg serwisówki. Sprzęgło chodzi ok, jednak jest problem z regulacją. Linka musi być maksymlnie naciagnieta przy klalmce I przy silniku bo inaczej sprzęgło ciągnie. Kupiłem druga linkę i dalej jest to samo tj regulacja naciagnieta.
Czy trzpień który wyciąga kosz sprzęgłowy musi mieć luz osiowy?
Czy może kupiłem zbyt długa linkę, albo ta jest źle poprowadzona?
Może taki efekt daja sportowe klamki?
Czy te ciegno gdzie zaczepia się linkę sprzęgla powinno mieć początkowo taki luz duży?
Nie mam pomysłu jak rozwiązać mój problem

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

User avatar
 
Posts: 92
Joined: 18 January 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Year production: 1998
Samochód: Niebieski

Re: Problem z regulacją sprzęgła

Post » 06 July 2018, 18:52

Tarczę moczone wcześniej w oleju?

Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka

 
Posts: 2
Joined: 26 June 2018, 21:58
Motocykl: Sc33
Year production: 96

Re: Problem z regulacją sprzęgła

Post » 08 July 2018, 08:17

Tak tarcze namoczone

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests