Cześć czołem. Jestem tu nowy nawet tak bardzo, że nie powinno mnie tu być, zostałem szczęśliwym nabywcą pięknego motocykla jakim jest CBR 900 RR z 96 roku, niestety z wadą, jako że nie mam prawka i raczej nie będę miał na tego typu pojazdy z prostej przyczyny - strach. Budzę ogromny szacunek do tej maszyny jak i ludzi nimi sterującymi. Nie byłem wstanie zdiagnozować tego kupując ten motor. tu też jest z tym przykra historia ale to nieistotne.
Brak umiejętności obeznania itp sprawiło że muszę sobie z tym poradzić. Z racji tego że lubuje sie w mechanice, bardzo dobrze składam silniki BMW pod turbo jak i cywilne ropniaki. Postanowiłem wziąć na warsztat motor.
Sprawa wygląda tak, było pałowane na gumie z 1 na 2 bieg bez sprzęgła to widać po zdjęciach, co prawda nie ja, ale jakiś szanowny poprzednik. Ja natomiast muszę to uratować. wodziki to nie problem pasują z wielu modeli silnikowych, ale pamieć - pamiętnik - bębenek jak zwał tak zwał, ucierpiał znacznie.
Zębateczke 2 biegu tą większa udało mi sie kupić w dobrej cenie jest piko-belo.
mniejsza okazała sie elegancka także obejdzie sie bez wymiany.
Pamięć - stwierdziłem ze ubytek sfrezuje i będzie płynnie przeskakiwać w swoje miejsce, nic bardziej mylnego, powierzchnia jest wyrobiona co powoduje cofanie sie biegu przez wibracje skrzyni itp. sprawa trafia do tokarza, z rana o 9 bede napawać utracona powierzchnie następnie dobierzemy frez i wykonamy obróbkę. Pokaże efekt naszej pracy. Pozdrawiam