It is currently 18 November 2025, 09:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Co z tym spawem ??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3
Joined: 12 April 2009, 21:21
Location: Bolesławi
Motocykl: Chwilowo brak
Year production: 0

Co z tym spawem ??

Post » 12 April 2009, 21:28

Witam mam na oku CBR SC33 lecz po oględzinach zauważyłem że spaw pod siedzeniem z lewej strony dziwnie wygląda, jakby był poprawiany, z prawej wygląda normalnie. wyczytałem na jednej stronce że to może świadczyć o mocnym dzbanie. reszta moto wygląda ok reszta ramy bez zarzutów. Moto nie ma oryginalnego malowania.
Moje pytanie... Czy ten spaw jest poważnym problemem ?? Czy moto jest jeszcze bezpieczne ??

 
Posts: 72
Joined: 29 February 2008, 16:20
Location: Świebodzi
Points: 3
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 12 April 2009, 22:28

Daj jakiegoś linka albo zdjęcia. Zobaczymy co to takiego.

 
Posts: 3
Joined: 12 April 2009, 21:21
Location: Bolesławi
Motocykl: Chwilowo brak
Year production: 0

Post » 12 April 2009, 23:27

Niestety nie mam zdjęć. ale chodzi o spaw zaznaczony na załączniku.
Attachments
kk.JPG
kk.JPG (5.83 KiB) Viewed 7601 times

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 13 April 2009, 00:47

nic nie widac :mrgreen:

[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 1:05 am ]
porownaj z innym moto a jak wyglada podejzanie i sie wachasz to odpusc sobie i tyle takie jest moje zdanie

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 13 April 2009, 09:48

tez tak mysle. Sprzetow jest naprawde duzo, wybor jest niemaly, jezeli cos jest nie tak to daj sobie siana. Tak ja przynajmniej mysle

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 11:05

Jezeli ktos dobrze zespawal to bedzie git, ale jezeli zespawal byle jak to moto sie tylko CENZURA albo przy opadaniu z kola zlamie w polowie. Jezeli spaw byl poprawiany to dzwon byl feste :mrgreen: takze obejrzyj i inne rzeczy bo napewno tez sa poje**** a nie tylko rama, ogolnie to szukaj innego chyba ze ten egzemplarz wywarl na Tobie najwieksze wrazenie :mrgreen: to wtedy mozna zrozumiec.

 
Posts: 3
Joined: 12 April 2009, 21:21
Location: Bolesławi
Motocykl: Chwilowo brak
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 12:17

http://www.bikepics.com/pictures/1632959/ tu jest fota bardzo słabej jakości, dodaje po to by było wiadomo o który spaw chodzi.

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 13 April 2009, 21:51

Może masz jakiegoś znajomego , który ma sc33 porównaj sobie...Te spawy w tym miejscu faktycznie przynajmniej z moich oględzin wyglądają jakoś gorzej niż inne. Może to tylko moje wrażenie ale jak dla mnie mniej starannie zazwyczaj wyglądają w porównaniu z innymi miejscami.

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 13 April 2009, 23:30

marcinSC33 wrote:Te spawy w tym miejscu faktycznie przynajmniej z moich oględzin wyglądają jakoś gorzej niż inne. Może to tylko moje wrażenie ale jak dla mnie mniej starannie zazwyczaj wyglądają w porównaniu z innymi miejscami.


Tak jest.
Porównaj sobie ze zdjęciem spawu w moim blejdzie.

http://www.mm.pl/~toper-utl/spaw.JPG

 
Posts: 48
Joined: 24 April 2012, 22:15
Location: Krakow
Motocykl:

Post » 09 May 2012, 13:24

Witam.Mam pytanie,podczas wypadku pierwsze pęka rama pod siedzeniem (podobno)o który spaw chodzi ten co na zdjęciu w tym temacie czy ten co jest widoczny jak ściągniemy siedzenie?pozdr.

User avatar
 
Posts: 166
Joined: 02 September 2008, 09:11
Location: Świdnica
Points: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Year production: 1999

Post » 09 May 2012, 14:16

Mimik nie sugeruj się do końca tym co napisali na ścigacz.pl o pękaniu ramy w bladym. Wszystko zależy jak moto zostało trafione itp itd. Zawsze oglądaj co tylko możesz a jak obejrzysz to i tak idź na pół godziny do KFC odpocząć od sprzęta. Zjedz kurczaka, wróć i znów oglądaj moto a być może na świeżo coś jeszcze znajdzie czego wcześniej nie zauważysz.

Jeżeli są jakieś wątpliwości co do spawów to sobie dać spokój. Wiadomo, zawsze jakaś gorycz pozostaje i strata kasy za Pb, ale prędzej czy później trafi się na dobrą sztukę a i wtedy poprzednie olał pies.


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests