Chodziło mi o to, że jeżeli mam ustawione koło na "T" to znak na wydechu (EX) znajduje się 1,5mm poniżej krawędzi głowicy, a ssący (IN) może z 0,5mm ponad.
Natomiast, gdy znak jest na dolnej kresce pokrywając się ze "szpicem" na deklu to znaki na wałkach są prawie idealnie na płasko z krawędzią głowicy.
Biorąc pod uwagę odległość kolejnego zęba na zębatce wałka rozrządu przestawienie go o jeden wcześniej pogorszy o jakieś 3-4mm w drugą stronę, więc zmiana nie ma sensu.
___________________________________________________________________________
[ Dodano: Wto Cze 16, 2009 9:26 pm ]
Witajcie ponownie -minęło już kilkanaście godzin, a ja mam dobre i złe wieści.
Dobra to taka, że iglice były dobrze założone. W 1 i 4 cylindrze te same ..FZ, na 2 i 3 FY.
Zrobiłem ponownie synchronizacje i się przejechałem. Niestety nie miałem gdzie rozwinąć więcej niż 200. Tą prędkość natomiast uzyskałem dosyć łatwo, jednak nie czuje, że jest coś lepiej. Ciągnie jak przedtem, a na koło idzie z płynnego gazu po przekroczeniu 6-7tys.obr/min., a z ujęcia gazu już od niecałych 6000rpm.
Zastanawiam się nad podmianką gaźników. NIe chciałbym jednak celować na ślepo i wydawać kilka stówek. Zwracam się do was z prośbą. Czy ma ktoś taką możliwość z okolicy, aby podjechać i zaadoptować gaźniki na próbę. Oczywiście dogadamy się i robota będzie na miejscu. Dodatkowo na koniec zrobię synchronizację.
Czy byłby ktoś tak uprzejmy? Zajmie to około 2 godzin.
[ Dodano: Sro Cze 17, 2009 8:55 am ]
________________________________________________________________________
Postanowiłem zadzwonić jeszcze do poprzedniego właściciela w celu wyjaśnienia aktualnego i realnego przebiegu. Stwierdziłem, że po kilku m-cach nie będzie miał już oporów co do omówienia historii moto i tak się na szczęście stało.
Opowiedział mi w jakim stanie moto przyjechało do Polski i również potwierdził, że przebieg taki jaki jest na blacie jest autentyczny tak jak ją kupował (dla przypomnienia było to niecałe 13000km).
Więc co do silnika powinien wymiatać i wymiata, lecz czemu nie rozpędził się więcej jak 220 z pasażerem i bagażem?
Opona, którą założyłem jest trochę wyższa od poprzedniej, no i było te 2,3bara, a z przodu 2,1 jak wczoraj sprawdziłem.
Dopompowałem tył do 2,9, a przód do 2,5.
Ponowie pytanie, czy byłby ktoś chętny na podmianę gaźników?
Aha, doszedłem do rezerwy po tej wyprawie nad morze i obliczyłem średnią.
Więc wyszło 625km i zużyłem razem 38 litrów paliwa.
Z tym, żę w tamtą stronę wyszło na oko około 7/100, bo jechaliśmy ciągle 170-200 i 220 (
), z powrotem był silny wiatr i jechało się przeważnie 110-120.
Srednia 6,1 - to chyb dobry wynik, jak na obciążenie?
[ Dodano: Sob Cze 20, 2009 6:27 pm ]No więc tak, dzisiaj na pasie leciałem dwa i pół złotego z luzem to osiągnęła i ładnie ciągnęła. Niestety ruch samochodowy spowodował, że musiałem ostro hamować.