It is currently 18 November 2025, 13:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z kierunkowskazami

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 14
Joined: 13 June 2009, 10:35
Location: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Year production: 1999

Problem z kierunkowskazami

Post » 08 July 2009, 10:48

Witam was drodzy forumowicze od pewnego czasu mam problem ze swoim SC33, a dokładnie z kierunkami, jak włącze kierunki to działają 2 razy szybciej obojętnie czy to prawa stona czy lewa, nie wiem czego może byc tego przyczyna, dodam jedynie że kupiłem go przerobionego na tor wyścigowy i był bez kierunków więc sam je zakładałem. Z góry dzięki za podpowiedzi :-)

 
Posts: 14
Joined: 10 September 2008, 22:58
Location: Bełchatów
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Post » 08 July 2009, 11:03

założyłeś oryginały czy mniejsze? przerywacz aby odpowiednio działał w kierunkowskazach muszą być odpowiednio duże żarówki. dokładnie się na tym nie znam ale to chyba chodzi o opór żarówek.

 
Posts: 14
Joined: 13 June 2009, 10:35
Location: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Year production: 1999

Post » 08 July 2009, 13:53

ja mniejsze założyłem takie jak w tym linku:

http://moto.allegro.pl/item675725910_ki ... klosz.html

to w tym układzie musze wymienić przekaźnik na inny tak

 
Posts: 195
Joined: 08 July 2009, 14:25
Location: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Year production: 2001

Post » 08 July 2009, 14:27

Albo wstawić rezystory by oporność wzrosła do takiej jak w oryginale (duże żarówki) ;)

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 08 July 2009, 14:29

przerywacz nie przekaznik. Jesli masz zarowki po 21Watt i miga za szybko, to prawdopodobnie masz we Farnku jakis nieoryginalny przerywacz.

 
Posts: 14
Joined: 13 June 2009, 10:35
Location: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Year production: 1999

Post » 08 July 2009, 14:48

a pytanie, taki przerywacz w CBR znajduje się gdzie, z góry dzięki za odpowiedź :-)

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 08 July 2009, 22:43

pod reka :one:

 
Posts: 14
Joined: 13 June 2009, 10:35
Location: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Year production: 1999

Post » 09 July 2009, 12:13

aha oki dzięki :D

User avatar
 
Posts: 60
Joined: 08 March 2009, 01:34
Location: Śląsk
Motocykl: CBR900
Year production: 1999

Post » 21 July 2009, 22:47

Muszą być te same żarówki z przodu i z tyłu i wtedy te kierunki zaczną pracować jak powinny.
Lonewolf

 
Posts: 1
Joined: 28 May 2009, 21:03
Location: Wrocław/S
Motocykl: 900 RR
Year production: 1998

Post » 10 August 2009, 14:59

Wystarczy wlutować Oporniki i problem zniknie... Dzieje sie tak jak zakładasz diody zmniejsza sie oporność


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests