Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z kierunkowskazami

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 10:35
Lokalizacja: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Rok produkcji: 1999

Problem z kierunkowskazami

Post » 08 lipca 2009, 10:48

Witam was drodzy forumowicze od pewnego czasu mam problem ze swoim SC33, a dokładnie z kierunkami, jak włącze kierunki to działają 2 razy szybciej obojętnie czy to prawa stona czy lewa, nie wiem czego może byc tego przyczyna, dodam jedynie że kupiłem go przerobionego na tor wyścigowy i był bez kierunków więc sam je zakładałem. Z góry dzięki za podpowiedzi :-)

 
Posty: 14
Rejestracja: 10 września 2008, 22:58
Lokalizacja: Bełchatów
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 08 lipca 2009, 11:03

założyłeś oryginały czy mniejsze? przerywacz aby odpowiednio działał w kierunkowskazach muszą być odpowiednio duże żarówki. dokładnie się na tym nie znam ale to chyba chodzi o opór żarówek.

 
Posty: 14
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 10:35
Lokalizacja: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Rok produkcji: 1999

Post » 08 lipca 2009, 13:53

ja mniejsze założyłem takie jak w tym linku:

http://moto.allegro.pl/item675725910_ki ... klosz.html

to w tym układzie musze wymienić przekaźnik na inny tak

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 08 lipca 2009, 14:27

Albo wstawić rezystory by oporność wzrosła do takiej jak w oryginale (duże żarówki) ;)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2009, 14:29

przerywacz nie przekaznik. Jesli masz zarowki po 21Watt i miga za szybko, to prawdopodobnie masz we Farnku jakis nieoryginalny przerywacz.

 
Posty: 14
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 10:35
Lokalizacja: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Rok produkcji: 1999

Post » 08 lipca 2009, 14:48

a pytanie, taki przerywacz w CBR znajduje się gdzie, z góry dzięki za odpowiedź :-)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2009, 22:43

pod reka :one:

 
Posty: 14
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 10:35
Lokalizacja: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Rok produkcji: 1999

Post » 09 lipca 2009, 12:13

aha oki dzięki :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 21 lipca 2009, 22:47

Muszą być te same żarówki z przodu i z tyłu i wtedy te kierunki zaczną pracować jak powinny.
Lonewolf

 
Posty: 1
Rejestracja: 28 maja 2009, 21:03
Lokalizacja: Wrocław/S
Motocykl: 900 RR
Rok produkcji: 1998

Post » 10 sierpnia 2009, 14:59

Wystarczy wlutować Oporniki i problem zniknie... Dzieje sie tak jak zakładasz diody zmniejsza sie oporność


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości