Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC33 rozrząd, etc. Pilnie potrzebna pomoc!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 18 sierpnia 2009, 17:38

Ta z malowana rama jak na moje odpada,ja bym jej nie bral 20000 tys przebiegu rotfl2: 1800 rocznie watpie na fotce widac pogiety przedni stelaz (mocowanie zegarow i czachy)i brak kolkow od lampy wiec wydaje mi sie ze,swiadczy to o jenym o czym wiadomo...... no zawsze moge sie mylic to tylko moje zdanie

[ Dodano: Wto Sie 18, 2009 5:43 pm ]
chyba tez czacha byla malowana i na jednej dolnej owiewce brak naklejek ta druga calkiem calkiem predzej w to druga bym uderzyl :D

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 18 sierpnia 2009, 18:28

Ciężko trafić dobry egzemplarz sc33 z rocznika 98 lub 99 w tej kasie, jutro podjade i zerknę na tą z Ostrowca - ale tak jak już wyżej napisane wizualnie wygląda kiepsko. Z drugiej strony wolał bym kupić średnio wyglądające moto ale tecnicznie ok, niż super piękne z dobitym serduchem, więc może jednak będzie ona coś warta - ponegocjuję i zobaczymy ile zejdzie z ceny i czy jest sens się nią interesować.
Jeśli 10 koła to dla ciebie za dużo to jest fajer w malowaniu takim jak banshiego, też 97 - nie tak doinwestowany i wizualnie gorzej się prezentuje - ale za to 8.000 pln do zapłaty, a może i niżej. Byłem jakieś dwa tygodnie temu oglądać - teraz już aukcja się skończyła ale może nie sprzedał. Dokładniejszy opis i link do aukcji w tym temacie::

http://forum.fireblade.pl/topics11/zdro ... vt2594.htm

__________________________________________________________________

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 12:31
Lokalizacja: Pionki
Motocykl: GSXR litr
Rok produkcji: 2001

Post » 19 sierpnia 2009, 09:53

Licze na to ze do jakieś 16 dasz mi info :) koles chyba myśli ze ty i ja to jedno bo dzwoniłem wczoraj do niego i umawiałem sie koło 17-18 a pytałem czy jest ktoś jeszcze chetny na tą cebre na jutro mówił ze nie czyli 2 in 1 :rofl:

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 19 sierpnia 2009, 13:32

Jakieś 30 minut temu byłem na oględzinach tego fajera z ostrowca. Nie dzwoniłem wcześniej do gościa - tylko tuż przed wjazdem do Ostrowca - lepiej z zaskoczenia wjechać hihi: .
Właściciel akurat był w Warszawce więc nie odpalałem spzęta, ale to co zobaczyłem w zupełności wystarczy do oceny, ale nawetbyło by to zbędne.
To co widać na fotkach to pikuś.

Zacznę od przodu ::
Czacha odmalowana na czerwono ale i tak popękana - wykonanie tragiczne, bardzo matowe, szybka umalowana na czarno - chyba pędzlem bo widać ślady, tragedia. Wewnętrzne wypełnienia od strony koła praktycznie nie istnieją , z jednego zostały szczątki, drugie polepionye jakąś taśmą. Górne wypełnienia przy ramie jeszcze do uratowania, lewe ma średniej wielkości pęknięcie przy śrubie, drugie wygląda ok. Prawa i lewa serwisówka popękane i mocno porysowane, pług z prawej strony porysowany, z lewej troszke lepiej ale widać że tez kiedyś wyłapał przy glebie. Zadupek z prawej srony ok, z lewej wyłazi dużo szpachli, odpada farba i ogólnie cały ciężko połamany - z tyłu farba mocno wytarta i wychodzi czarny plastik. Bak ma sporą wgniotkę i wyłązi spod niej rdza, rama z lewej ma małą około 2 cm od uderzenia ciężarka kierownicy - niegroźne ale widoczne. Kable pod czachą, idące do lampy nie na swoim miejscu - puszczone lużno i obklejone izolacją. Lewy przedni kierunek pęknięty. Dekle silnika porysowane, jednen dość mocno , drugi delikatnie. Brak kilku śrubek , jedna od prawej srwisówki to zwyklą m10.
Technicznie opony raczej do wymiany, ewentualnie do końca sezonu - zależy kto ile będzie latał. Tarcze przednie mają ranty - ale jeszcze nie kwalifikją się do wymiany, tylna ok - akcesoryjna, klocki przod i tył ok. Kompletny brak luzu na klamce sprzęgła - mogło dostać troszke w d.... od takiej jazdy. Napęd ok, główka ramy też nie wykazuje luzu , ale z drugiej strony na podwórku ciężko było to dokłądnie sprawdzić. Lagi nie ciekną.
Po południu mogę wrzucić zdjęcia, ale chyba nie ma to sensu.
Nie polecam, widać że sprzęcik jest mocno umęczony i przeżył dobrych kilka gleb - ktoś troszke za póżno założył crash pady - które i tak są mocno zdarte. Cały jest brudny, w pajęczynach, śrubki pordzewiałe. Praktycznie wszystkie plasktiki i wypełnienia do wymiany - ciężko by było je polepić. Jedyne co działa na plus to fakt iż silnik wygląda na złożony fabrycznie, ale jak dla mnie to małe pocieszenie bo jest strasznie zaniedbany i doprowadzenie go do znośnego stanu to kupa czasu i kasy. Ja bym po niego nie jechał.

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 12:31
Lokalizacja: Pionki
Motocykl: GSXR litr
Rok produkcji: 2001

Post » 19 sierpnia 2009, 13:51

No i mam mętlik w głowie koleś mówił ze motor wizualnie jest do licznych poprawek ale niby technicznie tylko ten rozrząd zastanawiam sie czy jechać i to oglądac czy sobie darowac ale chyba pojade, obejrze, przejade się. Ogromne dzieki za pomoc!



A ta ?

http://moto.allegro.pl/item708886178_ho ... _ceny.html wydaje sie rozsądna tak wogle to czym sie rózni sc33 do 98 i powyzej 98 roku ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 19 sierpnia 2009, 14:18

sobol, dorzuć trochę $ i bierz moją, na pewno będziesz zadowolony, link do ogłoszenia w moim podpisie,

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 12:31
Lokalizacja: Pionki
Motocykl: GSXR litr
Rok produkcji: 2001

Post » 19 sierpnia 2009, 14:19

Naprawde chciał bym kupić pewniaka ale nie mam kasy już totalnie ani grosza :/ tak jak mówiłem 10 tys ja na siebie nie zarabiam wiec nie ma opcji pożyczki :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 sierpnia 2009, 14:29

Ja bym się po opisie Tropera wycofał z tamtej sztuki :/ - zazwyczaj jest tak że to co wychodzi przy oglądaniu to dopiero połowa

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 12:31
Lokalizacja: Pionki
Motocykl: GSXR litr
Rok produkcji: 2001

Post » 19 sierpnia 2009, 14:59

Ostatnia deska ratunku chyba ...

http://moto.allegro.pl/item708886178_ho ... _ceny.html

Koles otwarcie mówi ze przebijał biegi ale z sprzegłem i niby skrzynia jest jak najbardziej OK jedyny wkład finansowy to napęd na nowy sezon, byli u niego jacyś kolesie i oglądali nie kupili ze względu na to ze stwierdzieli ze motor był po szlifie koleś mówi ze był faktycznie przeszlifowany juz jak go kupił tzn wszystko jest zrobione motor prosty, lagi nie ciekna proste, półka również prosta, jedynym mankamentem który pozostał to mocowania chłodnicy a mianowicie górne sa urwane i przyczepiona jest na paski, trzymać sie trzyma, pierwsze co sie nasuwa na myśl to czyżby dzwoń ? czy jest możliwośc takiego uszkodzenia chłodnicy przy szlifie ? wydaje mi sie ze porpostu trzeba by było kupić chłodnice nową, silnik igła (podobno) zna ktoś moto ? moge liczyć na fachowe doractwo teraz ? i w sobote (na sobote jestem umówiony) moto jest przed wawką, jak już w wcześniejszych postach wspominałem na cbr sie nie znam a nie chce kupić badziewia,

P.S rama była sprawdzana i jest prosta na 100% (podobno) moto jedzie prosto nie ma zadnych wachań wibracji kiery nie ucieka.

Nie chce sie wwalać w duże koszta:) AAA ! rozrząd nie dzwoni! :rofl:

Nie wiem sam czy zaczynam mieć już jakieś fobie czy co ale, wydaje mi sie jak by przednie koło było cofniete do silnika nie wiem może mi sie tylko wydaje... :D
Załączniki
708886178.jpeg

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 20 sierpnia 2009, 14:01

Oj widzę, że te motorki są beznadziejne po osobistych oględzinach.
Jak kupowałem swoją to ogladałem '99 za 13500 i powiem, że idelana nie była wizualnie, ale nie to co tutaj za ponad 9 koła.

Szkoda, że nie chcesz modelu sprzed liftu. Do ceny bysmy się dogadali, ale znów masz daleko... Masz pewność motocykla i możesz wracać bez obaw na 2 kołach ( a czasem na jednym) :mrgreen:

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 20 sierpnia 2009, 14:28

Dobrego sprzętu nikt nie odda za bezcen, dlatego te po liftingu w cenie poniżej 10 koła to zazwyczaj padaka.
"Sobol" zastanów się poważnie nad rocznikami 96-97. Za 10 kupisz dobry egzemplarz i na pewno polatasz bezawaryjnie znacznie dłużej, niż na tanio kupionym 98 czy 99. Ewentualnie uciułaj jeszcze 2000 pln i wtedy kupuj cacy motonga.

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 12:31
Lokalizacja: Pionki
Motocykl: GSXR litr
Rok produkcji: 2001

Post » 20 sierpnia 2009, 17:38

No a ta z wawy ? jest 97 rok... i ta wydaje sie w porównaniu do tamtej w ostrowcu o niebo lepsza ciekawe czy nie bierze oleju... w dupe pewnie ostro dostawała :|

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości