Strona 1 z 1
głosne stukanie podczas odkrecania do 4 tys

:
24 sierpnia 2009, 10:48
autor: yasuni032c
Witam raz jeszcze .
w ostatnim czasie sprzedałem wydech yoshimury bo był za głośny i założyłem na czas szukania innego seryjny , i teraz takie pytanie silniczek ogólnie pracuje idealnie wszystko jest oki tylko wtedy podczas odkręcania do 4,5 tys występuje jakieś dziwne stukanie praktycznie na każdym biegu chyba ze przy redukuje do 5,6 tys obr i chce odkręcić to stukanie jest mniejsze im wyżej na obr tym mniej słychać .ewidentnie słychać wtedy gdy przykłada sie gazu, nie mam pojęcia co to może być a być może ma tak każdy blady jest to moja pierwsza CBR dlatego nie mam rozeznania jak powinno być .
proszę o pomoc z góry dzięki

:
24 sierpnia 2009, 12:17
autor: KrzyHo
Jesteś pewny, że z silnika wydobywa się to stukanie ? U mnie było podobnie z tym że te stuki były dosyć głośne i odczuwalne po prostu waliło mi w sety i też tak do około 4 5 tyś obrotów później cichło albo ja nie słyszałem. Winny okazał się napęd, powyciągany łańcuch.

:
24 sierpnia 2009, 16:12
autor: yasuni032c
ogólnie napęd to mam do wymiany, ale raczej nie podejrzewam żeby to było przyczyna bo przy dodawaniu gazu wtedy gdy ciągnie z niskich obrotów wtedy to słychać tak jakby silnik nie miał mocy (efekt taki jak za niski bieg) dźwięk mniej więcej taki jak byś dwiema rękami na zmianę uderzał w blat ..

:
24 sierpnia 2009, 19:20
autor: Majkel
ja tez stawiam na naped ,tak jak pisze kolega krzycho jest prawdopodobnie poWyciagany i dlatego takie odglosy ,mialem tenb sam problem.


:
24 sierpnia 2009, 22:11
autor: wirus1
Zależy jak jest to głośno. Bo u mnie jest tak samo do 4 tyś ale nie wali to tak jak panewka tylko dużo ciszej takie cykanie. U mnie są to zawory. Po sezoniew kolega z forum banshee mi wyreguluje


:
25 sierpnia 2009, 10:01
autor: banshee
Napęd wykluczam.

:
25 sierpnia 2009, 10:50
autor: yasuni032c
też mi się wydaje ze to nie napęd , mimo to ze jest do wymiany . już bardziej zawory bo to w sumie nie jest takie walenie tylko delikatny odgłos już nie chodzi o to ale sam fakt denerwuje ..
orientuje się ktoś jaki powinien być luz zaworowy ?? kiedyś rozbierałem do rozrządu to sprawdziłem z ciekawości ale są bardzo różne ..

:
25 sierpnia 2009, 12:44
autor: banshee
było na forum. Do tego koniecznie potrzebny jest szczelinomierz z podziałką co 0,01mm.

:
25 sierpnia 2009, 13:53
autor: yasuni032c
szczelinomierz mam tylko nie wiem jaki powinien być luz zaworowy a na forum nie bardzo mogę zajść


:
25 sierpnia 2009, 14:59
autor: banshee

:
25 sierpnia 2009, 15:07
autor: yasuni032c
Dzięki serdeczne kolego .
