Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

potrzebna rada

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 12 września 2009, 19:07
Lokalizacja: Środa Wlk
Motocykl: WSK M21W2
Rok produkcji: 1980

potrzebna rada

Post » 12 września 2009, 19:50

Witam jestem nowym uzytkownikiem forum i chiałbym sie przywitać :) Od zawsze interesowalem sie motocyklami, zawsze czyms jeżdziłem. Udało mi sie sprzedać gsx-f'a i postanowiłem kupić motor który nigdy sie nie znudzi i zawiezie wszedzie - Fireblada :D Mam ograniczone fundusze, ale trafiła sie gratka na sc 33 z 97 r. z przebiegiem około 35 tys. mil. jak to z okazjami bywa, zawsze musi byc cos nie tak. Ten egzemplarz nie wkreca sie na pelne obroty, wchodzi tak na 3 tys, dusi sie. Po zamknieciu kranika, wypala resztki paliwa z gaznika, odkreci sie kranik i silnik chodzi dobrze! Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu motor znow nie chodzi jak trzeba. Własciciel mowi, ze motor rok temu wzioł od kumpla w rozliczeniu, od grudnia motor stał nie odpalany, poniewaz koleś siedział za granica, teraz przyjechał i che sie go pozbyć. Poprzedni własciciel zapewniał, ze wystarczy wymienić membrany, wyregulować i zsynchronizować gażniki i wszystko powinno byc ok. Co wy o tym sądzicie, i jaki jest koszt nowych membran? pozdrawiam i z góry dziekuje :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2009, 09:35

Membrany się wymienia w bardzo starych motocyklach, chyba, że jakiś dzban wcześniej je uszkodził mechanicznie ponieważ składał gaźniki po zażyciu szpirytusu wypitego wspólnie z klientem przed naprawą hihi: Nikt Ci nie odpowie czy po zakupie tej OKAZYJI będziesz w stanie to zreanimować czy skończy się standardowo tak: " co ja żem se narobił"....a następnie hihi: hihi: - - -SPRZEDAM IDEALNEE RR !! OKAZJA !! i cała historia kołem się toczy :one:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 14
Rejestracja: 12 września 2009, 19:07
Lokalizacja: Środa Wlk
Motocykl: WSK M21W2
Rok produkcji: 1980

Post » 13 września 2009, 22:15

Chyba masz racjie,w zasadzie sezon dobiega juz konca, poczekam do nowego roku i wtedy zaczne na powaznie szukać sprzęta, jedno tylko wiem, ze chce bladego! :D a z tym moto dam sobie spokuj, teraz gdy nie jest na chodzie kupuje kota w worku, bo skad moge wiedzieć czy skrzynia dobrze działa, czy sprzegło nie ciagnie skoro nim nawet nie jechałem, dzieki, na razie :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 14 września 2009, 20:35

Wujek Cziken znowu kogos wyprostowal :brawo: :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 14 września 2009, 21:21

To kupiony, czy nie? Po ile takie nófki sztuki chodzą? hihi:
Słuchaj Czikena on ma łeb nie od parady!!! :)

 
Posty: 14
Rejestracja: 12 września 2009, 19:07
Lokalizacja: Środa Wlk
Motocykl: WSK M21W2
Rok produkcji: 1980

Post » 14 września 2009, 23:43

Ta "okazje" znalazłem na allegro :) tam gdzie wszystkie "nófki" sprzęty maja swoj początek i koniec :diabel2: wygląda ładnie, cena za niego 5500, tylko tyle ze nie jedzie hihi: Na co zwrócić szczególna uwagę kupując używanego bladego? Dowiedziałem sie juz czytając forum, ze na skrzynie w szczególności 2 bieg. Jakiś czas temu przeglądając ogłoszenia zauważałem, ze dużo bladych miało zatarte panewki i to nie koniecznie te najstarsze roczniki, w moich oczach trochę to podważyło mit bladego jako motocykla nie do zajechania. Pewnie ze wszystko ma swoje granice i wszystko można zakatować, ale jak wychwycić pierwsze oznaki mniejszych czy większych usterek? Niestety tylko raz miałem okazjie dokładnie obejrzeć, osłuchać i przejechać sie bladym, nie których rzeczy mogę nie zauważyć, doradźcie :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 września 2009, 09:48

Dobre sc33 poza pomrukiem z wydechu nie wydaje zadnych innych dzwiekow ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 15 września 2009, 10:14

cziken929 pisze:Dobre sc33 poza pomrukiem z wydechu nie wydaje zadnych innych dzwiekow ;)


Mój mówi mi szeptem: "Szumi łożysko na koszu, a teraz wsiadaj na mnie i w drogę" :mrgreen:

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 07 lutego 2010, 12:42

banshee pisze:
cziken929 pisze:Dobre sc33 poza pomrukiem z wydechu nie wydaje zadnych innych dzwiekow ;)


Mój mówi mi szeptem: "Szumi łożysko na koszu, a teraz wsiadaj na mnie i w drogę" :mrgreen:


Słyszałem o kilku kotach co rozmawiają z motorami ale u Ciebie to nabiera zupełnie inny wymiar :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości