Dzisiaj jest 18 maja 2024, 11:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przerywacz kierunkowskazów....

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Przerywacz kierunkowskazów....

Post » 31 października 2009, 18:57

Witam. Panowie mam pytanie odnośnie przrywacza kierunkowskazów, a mianowicie: Jak moto troche postoji i włacze prawy kierunek to od razu zadziała, ale jak załacze lewy to musze czekac jakies 15-20 sek zeby zaczal działac kierunkowskaz. Czym częściej uzywam lewy kierunek to jest coraz lepiej. Czyżby przerywacz do wymiany? Moze trzeba cos przeczyścić? Doradzcie. (moto SC33 )

Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 06 września 2009, 22:56
Lokalizacja: Sligo, Gr
Motocykl: Honda CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 31 października 2009, 21:40

Sprawdź czy styki nie zaśniedziały i jak masz możliwość to weź zamień przekaźnik na inny i zobacz co się dzieje. Przyczyn może być dużo.....
900 rr - The Power of Dreams :)

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 31 października 2009, 22:11

Też tak miałem, albo się nie włączał wcale, albo sam się wyłączał mimo że przełącznik był przesunięty albo działał z opóźnieniem. Problem rozwiązało rozebranie przełącznika w kierownicy, zdrapanie zaśniedziałych styków do żywego i odrobina smaru miedziowego. Problem jak ręką odjął, przejeździłem cały sezon i działa jak nowy a problem miałem po ostatnim zimowaniu...

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 01 listopada 2009, 02:10

na 80 % styki ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 01 listopada 2009, 10:40

A według mnie to na 100 przerywać się spalił!Gdyby styki były zaśniedziałe to za każdym razem włączały by się kierunki z opóźnieniem takim samym!Zrób tak odkręć lewą serwisówkę i włącz kierunki jak przekaźnik się zgrzeje to wyjmij go i rzuć o ścianę bo do tego się tylko nadaje!Jeśli przekaźnik mocno się zagrzeje to wzrasta w nim opór przekaźnika i potrzebuje więcej czasy na styk/zestyk!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Post » 02 listopada 2009, 19:33

Marcinkus napisał: "Zrób tak odkręć lewą serwisówkę i włącz kierunki jak przekaźnik się zgrzeje to wyjmij go i rzuć o ścianę bo do tego się tylko nadaje!

Ten przekaznik nie znajduję się czasem za licznikiem? Wlasnie tam słychac tykanie kierunkowskazow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 02 listopada 2009, 19:40

Jak dobrze kojarzę to w sc33 jest on po lewej stronie pod serwisówką!po prawej jest skrzynka bezpieczników a po lewej sa przekazniki swiatel i kierunków!pisz do mnie na GG!

[ Dodano: Pon Lis 02, 2009 6:44 pm ]
byc moze w 98 wlasnie tam sie znajduje!ja mam w 97 pod lewą serwisówka!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 03 listopada 2009, 12:23

:ooo: u mnie nie ma żadnego przekaźnika kierunkowskazów, mam tylko dwa przekaźniki świateł mijania i drogowych.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 03 listopada 2009, 12:28

Mimo wszystko przerywacz musi byc bo co bedzie powodowac miganie kierunków!Wczoraj zaglądalem do manuala i w lewej serwisówce sa trzy kostki pierwsza kierunki a dwie nastepne od swiatel!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 03 listopada 2009, 12:35

no przerywacz jest to prawda ale nie przekaźnik kierunkowskazów.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 03 listopada 2009, 12:38

I widze teraz ze w modelach po 97 przerywacz jest za licznikiem takze Maki szukaj go za licznikiem w twoim modelu on jest tam gdzie pisales!Wdłu rysunku jest to srodkowa kostka ktora znajduje sie mnie wiejcej na wysokości predkościomierza!
Byle do Wiosny :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości