Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 05:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zapalił i Umarł, po raz kolejny

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 10:35
Lokalizacja: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Rok produkcji: 1999

Zapalił i Umarł, po raz kolejny

Post » 04 listopada 2009, 12:10

Witam mam problem ze swoim fajerem, już trzeci raz mam tą samą awarie, za każdym raz

co kupie świece to mi na nich motor chodzi od 2 do 3 tygodni po czym świece padają i

musze je za każdym razem wymieniać, już mnie to zaczyna irytować :wnerwiony: , i nie

wiem co to może być na świece wydałem 300 zł. a awaria ta powracą za każdym raz po

jakimś czasie a objawia się to w ten sposób że za każdym razem na ssaniu obroty wachają

się w przedziale od 1300 do 1500 po wściśnięciu ssania 0d 400 do 500 po czym motor

gaśnie zapalam go i trzymam na gazie to wcale mi sie nie chce wkręcac na obroty, i chodzi

tak jakby na 3 garki i strzela z wydechu, jak go zgasze to juz go wcale nie zapale. I tak już

3 raz za każdym razem jak świece wymieniłem to chodził normalnie przez jakis czas po

czym znów ta sama awaria, teraz wydaje mi się że gdzieś musi być jakieś przebicie w

instalacji, albo moduł jest uszkodzony albo cewki. Czekam na wasze opinie i

pomoc. Z góry dzięki za odpowiedzi. :)

 
Posty: 60
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 listopada 2009, 13:28

tak dla pewnosci, a katalogowe swiece wsadzasz?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 listopada 2009, 13:42

Masz 3 drogi:
- kupować wciąż nowe świece
- podmieniać od kolegów co się da aż przypadkiem trafisz
- oddać motocykl do kogoś kto ma taki tester jak ja z firmy TEC MATE i nazywa sie IGNITION MATE który diagnozuje wszystkie niesprawności układu zapłonowego w tym przypadku spark current i HT spark voltage ;)
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 04 listopada 2009, 14:54

masz chlopie 50 km do czikena, zamiast kupowac i wywalac zawiez motocykl do niego i po problemie, nikt ci nie powie co to moze byc bez sprawdzenia motocykla. Jak dla mnie temat zamkniety;D
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 listopada 2009, 14:57

masz chlopie 50 km do czikena

Lubliniec to nie Lublin hihi: ma troszkę więcej bo jakieś 400 ale i tak warto jechać do Czikena :mrgreen:

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 listopada 2009, 15:45

mój przyjaciel gooly tak 3ma kciuki za mój sukces że czasami go ponosi hihi...
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 listopada 2009, 17:34

sprawdzilbym jeszcze luzy zaworowe

 
Posty: 14
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 10:35
Lokalizacja: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Rok produkcji: 1999

Post » 04 listopada 2009, 19:01

Świece jakie zakładam to NGK CR9EH-9

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 04 listopada 2009, 19:16

orzech pisze:
masz chlopie 50 km do czikena

Lubliniec to nie Lublin hihi: ma troszkę więcej bo jakieś 400 ale i tak warto jechać do Czikena :mrgreen:


Zgadza się bo ja też mam do Lublińca 50km, a do Czikena o hoho troszkę i więcej hehe...

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:44
Lokalizacja: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 04 listopada 2009, 20:49

Siema .
A jak tam twoje uszczelniacze nie zalewa ci swiec olejem ??

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 listopada 2009, 22:53

Stary to nie SC59 żeby litr oleju na 1000 km łykało choć mimo tego świec nie zalewa. Moja stara beema palila litr oleju na 100km ale swic nie zarzucalo whahahaha ! ! !
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 05 listopada 2009, 08:07

Nie zaszkodzi czyszczenie i synchro gaznikow ale najpierw podstawa to sprawdzenie zaworow i regulacja bo jak na moje to tam siedzi glowna przyczyna.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości