Dzisiaj jest 17 maja 2024, 17:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Malowanie motocykla- czyli długie zimowe wieczory

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 12 września 2009, 19:07
Lokalizacja: Środa Wlk
Motocykl: WSK M21W2
Rok produkcji: 1980

Malowanie motocykla- czyli długie zimowe wieczory

Post » 14 listopada 2009, 21:54

Witam, poprzedni właściciel mojego bladego zaliczył delikatnego szlifa, nie jest to nic wielkiego, ale te kilka rys razi moje oczy :| Nie mam siana by oddawać go do lakiernika, myślałem by samemu porobić wyprawki w zimowe wieczory.
Malował któryś z kolegów bladego w kolorze czarno-grafitowym? Na naszej stronie znalazłem kod lakieru, NH1D, nie znam się za bardzo na lakierach, pomorze mi ktoś to rozszyfrować? W Poznaniu na Wildzie jest taki sklep z lakierami w spreju, naprawdę dużo tego tam maja, czarny kupie bez problemu, gorzej będzie z odpowiednim odcieniem grafitowego. Niestety mój blady był już raz malowany i kolesie spaprali robotę, wiec gorzej już na pewno nie zrobię :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 14 listopada 2009, 23:59

Moim zdaniem te spraye to o dupe rozbić. Najlepiej by było jakbyś dał ten kod do mieszalni lakierów i jakąś część w takim odcieniu to by ci dobrali ładnie. Najlepiej jak na zaprawki tylko to w akrylu (kolor z połyskiem) i normalnie malować pistoletem ale chyba zdaje mie się że nie będziesz miał pewnie odpowiedniego sprzętu do tego ( kompresor, pistolet) jeśli chcesz kupić spray. Sprayju tak nie dobierze raczej będzie ciężko chyba że jest możliwość dobrania farby i wsadzenia tego do spraya.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED