Dzisiaj jest 18 maja 2024, 11:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Układ paliwowy - podłączenie wężyków :)

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Układ paliwowy - podłączenie wężyków :)

Post » 18 stycznia 2010, 16:38

Witam, ma ktoś schemat podłączenia wężyków paliwowych do zbiornika ?
Konkretnie dziś zakładając zbiornik odkryłem 2 luźne wężyki (po podłączeniu wszystykich tych które powinny być podłączone) 1 z nich jest połączony trójnikiem (po lewej stronie, patrząc od tyłu motocykla schowany wewnątrz ramy) z przewodem który wchodzi bezpośrednio do zbiornika (węższy przewód , nie ten do kranika) Gdzie ten przewód jest u was podłączony ? xD Szukam od godziny i nie widzę żadnego dedykowanego dla niego miejsca. Znalazłem jeszcze 2 gumowy wąż idący od przodu silnika, kończący się w połowie zbiornika (nigdy wcześniej go nie widziałem i wydaje mi się że tak ma być xD.

Mój opis nie jest dość jasny więc później załącze zdjęcia :P

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 18 stycznia 2010, 17:52

Ogólnie w zbiorniku masz 3 wyjścia - nie licząc wlewowego
1. Kranik - wiadomo co i jak.
2. Odpowietrzenie (cienki) - węzyk ze zbiornika idzie do trójnika, potem jeden pod motocykl a drugi luźno do ramy.
3. Przelew (gruby) - tylko pod spód motocykla.
Wszystko powyżej wydaje się że masz podpiete OK.

Co do drugiego węża to prawdopodobnie jest on od odmy silnika i powinien iść do airboxu - podłączony od spodu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 18 stycznia 2010, 19:10

U mnie jeden odpowietrzający kończy się w profilu ramy, a drugi koniec leci w dół - mowa o tym co ma trójnik.
Może coś pomogłem ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 18 stycznia 2010, 19:45

Kiedy mnie nie było naładowałem akumulator i odpaliła prawie na dotyk :) więc to jednak tak ma być :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 18 stycznia 2010, 20:11

pekal1 pisze:Kiedy mnie nie było naładowałem akumulator i odpaliła prawie na dotyk :) więc to jednak tak ma być :D


To jakieś czary chłopie!!! :mrgreen:
ciebie nie było, a naładowałeś akumulator i odpaliłeś sprzęta? To gdzieś ty wtedy był? hihi: hihi: hihi:
A może odpaliła bez aku? rotfl2:

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 21 stycznia 2010, 00:06

Troszkę się ze mnie podśmiewasz czy mi się tylko wydaje ?:P hmm nie wydaje mi się :D
Michałem na myśli okres gdy mnie nie było na forum :P A swoją drogą Honda to Honda zawsze odpala , też czasem myślę że to już chyba jakieś czary ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 21 stycznia 2010, 08:10

No co ty! Stary, ja na serio :P
Jak masz taką władzę nad magią to zaraz ubijemy interesa - spraw, żeby mój Fajer miał 200 kucy :one:

Pozdro :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 24 stycznia 2010, 01:08

To teraz moja zagadka. Po zalozeniu zbiornika i podlaczeniu do niego wszystkich wezy zauwazylem jeden gumowy cienki wezyk ktory wychodzil w dol poza silnik, chcialem go wymacac dokad on prowadzi i tak sobie po nim ide paluchami az sie wysunal bardzo lekko... tylko nie moge zidentyfikowac skad? Od zbiornika wszystko podlaczone, a ten wezyk suchy, prawdopodobnie wychodzil z ramy, ale pewny nie jestem. Ma ktos jakis pomysl? Dodam ze moto bez problemu bez niego odpala i trzyma obroty itp.

Moze to po zeszlorocznej synchronizacji gaznikow jakiemus mechanikowi sie zgubil ;)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2010, 01:24

hahah bede strzelal wezyk jest od nadmiaru paliwa;>
sisi to jest gość

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 24 stycznia 2010, 09:38

to tak musi być

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 24 stycznia 2010, 21:23

Honda pisze:To teraz moja zagadka. Po zalozeniu zbiornika i podlaczeniu do niego wszystkich wezy zauwazylem jeden gumowy cienki wezyk ktory wychodzil w dol poza silnik, chcialem go wymacac dokad on prowadzi i tak sobie po nim ide paluchami az sie wysunal bardzo lekko... tylko nie moge zidentyfikowac skad? Od zbiornika wszystko podlaczone, a ten wezyk suchy, prawdopodobnie wychodzil z ramy, ale pewny nie jestem. Ma ktos jakis pomysl? Dodam ze moto bez problemu bez niego odpala i trzyma obroty itp.

Moze to po zeszlorocznej synchronizacji gaznikow jakiemus mechanikowi sie zgubil ;)


Luzziiikk rzeczy niemożliwe robię od zaraz, w tym przypadku cuda zajmują mi nieco dłużej ;)

[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 8:45 pm ]
Czy ma ktoś tajemną wiedzę by dokładnie rozpisać wszystkie wężyki od paliwa który gdzie i od czego ?:)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości