Strona 1 z 1

CBR 900 RR ROK 98 BAK A KONKRETNIE RDZA

Post: 25 stycznia 2010, 21:38
autor: Maciejak
WITAM !
Jestem nowy na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc

udalo mi sie niedawno kupic cbr900rr po malym szlifie ale technicznie bardzo dobra jednak mam problem mianowicie zbiornik paliwa jest w nim rdza w srodku

jest to pewnie tym spowodowane ze stal prawie caly rok nie jezdzony w nieogrzewanym garazu jak go kupowalem nie zwrucilem na to uwagi skupilem sie na silniku i stanie ogolnym technicznym

moje pytanie : czy taka rdze da sie wyczyscic (najgorsze ze od spodu jest mala dziurka jakby malym gwozdziem zrobiona niewiem czy to nie koniec baku )

a moze ktos ma do sprzedania w dobrej cenie bak do takiego motoru bo na allegro ceny sa chore

Post: 25 stycznia 2010, 21:53
autor: PS BXL
poszukaj w dziale GIELDA
http://forum.fireblade.pl/gielda-vf11.htm
bywaly ostatnio ogloszenia o sprzedazy czesci so sc33 ,zadzwon zapytaj moze cos da sie znalezc

wiec WITAMY na forum

Post: 25 stycznia 2010, 22:04
autor: Maciejak
dzieki :)
przedewszystki pierwszy raz mam honde :)
zawsze mialem suzuki :)

Post: 25 stycznia 2010, 22:10
autor: PS BXL
sc 33 to naprawde dobry model (historia i klasyka) , bardzo niezawodny( jezeli nie jeden z najniezawodniejszych motocykli), jezeli jest w dobrym stanie i dobrze utrzymywany to powinien ci dobrze i dlugo sluzyc,
moze wstaw jakies zdjecia

Post: 25 stycznia 2010, 23:02
autor: Maciejak
no coz na razie niema czego pokazywac moto jest rozebrane na czesci

plastiki jutro ida do lakieru na piekna czerwona perłe z drobinkami aluminium

z ciekawszych rzeczy moto ma polerowana rame i crash pady blekitne podswietlanie zegarów i bedzie wiele elementow oklejanych karbonem siedzenia dostana nowe obicie - no moto bedzie jak nowy

na razie jednak skupiam sie na mechanice czyli filrty pow+paliwa klocki olej i uszczelniacze w lagach

opony mam nowki naped ok silnik miodzio tylko ten nieszczesny bak wybil mnie z rownowagi po dokladnym obejrzeniu okazalo sie ze ma nie jedna a 3 male dziurki jest zgnilu i chyba raczej na pewno bede musial kupic drugi :(

Post: 25 stycznia 2010, 23:08
autor: PS BXL
aby checi byly to doprowadzisz moto do ladu,a jak doprowadzisz to pokaz zdjecia

Post: 25 stycznia 2010, 23:10
autor: Maciejak
czasu ma duzo zima predko sie nie skonczy a ja d razu po pracy lece zawsze do garzu :D

no mam nadzieje ze bede zadowolony z tego moto ale ten bak mi podnosi koszty i cisnienie

Post: 25 stycznia 2010, 23:15
autor: PS BXL
no faktycznie, troche pracy musisz wlozyc,
okazyjnie kupiles ???

Post: 25 stycznia 2010, 23:20
autor: Maciejak
ja wiem czy okazyjnie rok 98 nowe opony i naped pozartm oplacony i zarejestrowany z tym ze koles zaliczyl szlifa i polamal owiewki dokupil drugie z tym ze kazda w innym kolorze takie puzle kupilem dałem 7800 z tym ze bylem z kumplem od hond silnik i cala mechanika jest miodzio chodzi jak zegarek w moto wszystko bylo sprawne i dostalem drugi tlumik mam jeden oryginalny i jesten sportowy

mimo mrozu a stal w nieogrzewanym garazu dwa razy bylem u typa i dwa razy tak poprostu na zimnym w mróz odpalil na dotyk to mnie ujelo naprawde

kilka tych moto ogladalem i ten chodzil najladniej

powiem tak kto inny moze by go pomalowal i nic wiecej nie robil bo nie bylo trzeba ale ja lubiie miec idealnie i zeby moto sie wyroznialo

Post: 26 stycznia 2010, 07:11
autor: PS BXL
njezeli silnik ok to pewnie jeszcze ci posluzy ten moto

Post: 07 lutego 2010, 23:34
autor: pekal1
tym że odpalił bym się nie rajcował bo mógł go przepalać godzine wcześniej ;P