Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 17:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z odpaleniem po 1,5 miesiąca postoju

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 07 lutego 2010, 17:27
Lokalizacja: Chorzów
Motocykl: honda cbr 900
Rok produkcji: 0

Problem z odpaleniem po 1,5 miesiąca postoju

Post » 07 lutego 2010, 17:47

Witam wszystkich uzytkowników hondy fire blade! Mam pytanie jak dostac się do świec zapłonowych ponieważ moto po odpaleniu pochodził chwile na ssaniu po czym zgasł i nie da sie go ponownie odpalić,wydaje mi sie że świece moga być zalane ponieważ czuc paliwo z wydechu i przy kolejnych próbach odpalenia strzela ogniem z rury wydechowej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 07 lutego 2010, 19:59

Słuchaj musisz pościągać boczne sety a następnie odkręcić chłodnicę celem odciągnięcia jej na bok aby był lepszy dostęp. Teraz kluczyk jak masz oryginalny i małą grzechotkę i można odkręcać świece oczywiście po uprzednim ściągnięciu "fajek". Dostęp nie jest jakiś superancki, ale spokojnie dasz sobie radę... :one:

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 07 lutego 2010, 20:35

1- Zdjęcie zbiornika (15 minut)
2- Filtr powietrza (5 minut)

Dalej wyciągasz fajki , wykręcasz świece , przepalasz je nad np. gazem, ładnie czyścisz papierem ściernym, czyścisz z innego syfu wkręcasz spowrotem i odpalasz w 3 sekundy ;)

Cała operacja powinna Ci zając mniej niż godzinę :)

Odkręcałem kluczem do świec za 12zł kupionym na stacji ;) Dostęp do 1 i 4 świecy może nie jest bajeczny ale przynajmniej nie ruszasz chłodnicy :)

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 7:36 pm ]
Proponuję też naładować akumulator :)

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 07 lutego 2010, 20:44

tak jak pisz pekal, lepiej zabrac sie do tego od góry zdejmujac bak

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 kwietnia 2009, 15:53
Lokalizacja: brzeg
Motocykl: CS33
Rok produkcji: 1997

Post » 08 lutego 2010, 18:15

Nie zapomnij przed ponownym wkręceniem świec, wydmuchać paliwo z cylindrów które może być problemem zalewania świec. podłącz aku samochodowe do motoru żeby ci ten z motoru nie wyzionął ducha, i przekręć kilka razy rozrusznikiem ale nie dłużej niz 5-6 sek żeby go nie spalić.Zalegające paliwo w cylindrach powinno sie ''ulotnić'' wtedy wkręć świece i pal, też najlepiej z podłaczonym aku z samochodu.
powodzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 08 lutego 2010, 20:40

Panowie a jak po tej operacji czyli wygrzanie i wyczyszczanie swiec nadal niechce zagadac to co moze byc przyczyną bo moje padło niechce nawet złapać na chwile ??:/

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 08 lutego 2010, 21:50

a masz iskrę na każdej świecy ??

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 kwietnia 2009, 15:53
Lokalizacja: brzeg
Motocykl: CS33
Rok produkcji: 1997

Post » 08 lutego 2010, 23:12

Dobre pytanie. . . sprawdziłeś iskre na każdym garze? sprawdziłeś czy paliwo dochodzi?

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 09 lutego 2010, 03:09

iskra jest,mysle ze to juz swiece sa tak wytrzaskane ze mają dosc bo poprzednio odpalił dopiero z pychu :/

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 09 lutego 2010, 09:30

Mam tak samo jak ty... Czekam do co najmniej 10Stopni i zakładam nowe świece... Aha nie jesteś sam... Masa osób tak ma... Moje wyjaśnienie chyba moto nie lubią temperatury 0 i mniej.
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 09 lutego 2010, 14:37

nom poczekamy az sie cieplej zrobi moze cos z tego bedzie :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 09 lutego 2010, 16:52

Ja swoją odpaliłem przy -15.
Przed odpaleniem włożyłem na 5 min. opalarkę pomiędzy ramę a silnik od strony stópki biegów, żeby podgrzać gaźniki od spodu i odpaliła od razu na wszystkie :one:

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości