Strona 1 z 1
Problem CBR 900RR po wysprzęgleniu gaśnie

:
22 lutego 2010, 23:47
autor: jabol
Witam wszystkich posiadam cbr-ke z sc33 z 1999 r. i mam taki problem otóż moto przy np. przy przyspieszaniu od 100 do 160 km/h i wysprzegleniu automatycznie gaśnie a gdy puszcze sprzegło odpala (wiadomo

). robiłem już regulacje gaznikow synchronizacja itp itd. Otóż nie posiadam przedniej czachy tylko taka mini owiewkę czy to możne wpływać na to ze tak się dzieje ze cebra przy wyższych prędkościach dostaje mniej lub więcej powietrza?? węże co idą pod bak mam ściągnięte. stało mi się tak ogólnie po zdjęciu owiewki przedniej. i co zrobić żeby tak się nie działo?? Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

:
23 lutego 2010, 00:48
autor: pekal1
W sumie problem podobny do mojego

Właśnie złożyłem moto i niewiedząc czemu awaryjne włączam starterem rozrusznika xD

:
23 lutego 2010, 01:05
autor: sasza_19
samochody na gazie gasły w ten sposób

trza bylo dolot powietrza do air boxa usunac hehe

:
23 lutego 2010, 13:51
autor: jabol
Trochę powagi chłopaki


:
23 lutego 2010, 17:36
autor: sasza_19
wiesz co możliwe że dostaje za duzo powietrza przy wiekszych predkosciach ale nie mam pewnosci sprobuj moze odlaczyc dolot do airboxa ?

:
23 lutego 2010, 18:52
autor: wuja
Ja bym najpierw szukał w elektryce, sprawdź czujnik stopki i czujnik sprzęgła, może masz coś pomylone, weź schemat do ręki, sprawdź czy są dobre ew pospinaj na stałe i zobacz co się będzie działo.

:
24 lutego 2010, 13:02
autor: jabol
Z czujnikem stopki i sprzegła to nie bo to sie dzieje tylko przy wysprzeglaniu podczas szybszej jazdy i przyspieszania. a na postoju i wolnej jezdzie nic takiego sie nie dzieje

:
24 lutego 2010, 16:25
autor: marcinkus
Skoro nie masz tego problemu przy niższych prędkościach wygląda na to że za dużo powietrza wpada do airbox'a i powoduje gaśnięcie!Jak sprawdzić weź się rozbujaj do 160 i wciskając sprzęgło dodaj gazu jak moto będzie chodzić to wiadomo za dużo powietrza a jak zgaśnie to zwróć się do czikena!

:
24 lutego 2010, 17:00
autor: jabol
oky sprawdze ale teraz nie bardzo sa na to warunki za jakies 3 tyg moze

bedzie cieplej:D Kiedy ta wiosna!!!

:
24 lutego 2010, 18:24
autor: motobandyta
wydaje mi się że jest dokładnie odwrotnie jak piszą koledzy doloty airbox'a są zawsze zwrócone do kierunku jazdy żeby tłoczyć powietrze do skrzyni jeśli masz zdjęte węże to przy dużych prędkościach tworzą się przepływy turbulentne (zawirowania) i może powstać wsteczne podciśnienie zasysające powietrze z airbox'ie i gaźnika przez co motocykl ci gaśnie ale to tylko moja teoria. sprawdź czy po takim zdarzeniu masz benzynę w filtrze powietrza.
pozdro

:
24 lutego 2010, 19:08
autor: marcinkus
Wydaje mi się że jak by było tak jak piszesz to moto by zgasło nawet na biegu z odkręconą manetką!A jak pisze kolega dopiero po wciśnięciu sprzęgła gaśnie!Według mnie jest tak gdyż zmniejsza się dawka paliwa a jest za dużo powietrza!Mieszanka nie ta i moto gaśnie!Masz rację że doloty airbox'a są zwrócone do kierunku jazdy ale są przysłonięte czachą w której masz tylko kilka dziurek!

:
24 lutego 2010, 20:28
autor: jabol
a może jest ktoś kto ma streeta z cbr i miał taki problem??? tego problemu nie ma przy niskich prędkościach. to co chłopaki zrobic??? Z góry dzieki
[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 3:34 pm ]
jest ktoś taki??