Dzisiaj jest 17 maja 2024, 06:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Brak 100 koni

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Brak 100 koni

Post » 23 marca 2010, 21:39

Witam, mam problem po tym jak ostatnio przez dłupotę zalałem świece próbując odpalić na kiepskim paliwku.

Sprawa wygląda następująco:
Po zalaniu świec, wykręciłem je, zostawiłem na noc żeby paliwo z tłoków odparowało, świece wypaliłem nad kuchenką (nowe :( ) wyczyściłem ładnie papierem ściernym, odpalam i moto zagadało, lecz bardzo strzelało z wydechu. Podczas jazdy testowej moto nie chciał dobrze przyśpieszać i chodził troszkę jak traktor, po pozostawieniu jej samej sobie żeby sobie pochodziła na pusto z 10 minut dźwięk wrócił do normy , jednak przy zejściu do 1000 obr. na minutę strzela 3x z wydechu za każdym razem redukując obroty aż za 3 razem gaśnie. Na ciut wyższych obrotach 1200 już nie gaśnie. Ale dalej nie ma siły przyśpieszać.

Wydaje mi się że wina jest po stronie padniętych świec ( czy to może być powód braku mocy ?)

Lub 2 opcja czyli że jakiś syf dostał się go gaźnika i przytkał dyszę.

Co o tym sądzicie ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 43
Rejestracja: 18 stycznia 2010, 20:58
Lokalizacja: Kielce/Kr
Motocykl: Honda CBR 900rr SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 23 marca 2010, 22:02

kurde widze ze miales podobna akcje jak ja... :/ mam nadzieje ze u mnie takie cyrki sie nie porobia :(
PRODUKCJA, DYSTRYBUCJA, MASTURBACJA!

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2010, 22:16

jezeli jestes pewny ze to "złe paliwko" bylo to mozliwe ze zasyfilo tez i gazniki

[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 9:16 pm ]
tak jak sam sie domyslasz

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 23 marca 2010, 22:46

kwestia taka czy przez zasyfione gaźniki lub ch.. świece mogę być takie obiawy :) i nie wiem czy zaczynać od nowych świec czy od czyszczenia gaźników :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 24 marca 2010, 12:07

Wymień świece. Strzelanie z tłumika to ewidentnie objaw przebicia na świecy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 24 września 2009, 20:55
Lokalizacja: bydgoszcz
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2010, 14:23

mam ten sam klopot co PEKAL swiece wymienilem a chodzi na 2 gary na 1 i 3 nie pali strzela z wydechu czyli przebicie swiecy?lecz jezeli sweieca bylaby w dupie to powinna byc mokra po wykreceniu prawda?a gdyby paliowo nie dochodzilo na 1 i 3 gar to nie powinno byc strzelania z wydechu?odrazu przyznaje sie bez bicia ze paliwo stoi od listopada ale jaki moze miec wplyw jezeli oktany by ulecialy?palilby na 2 gary a na kolejne nie? co o tym myslicie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 24 marca 2010, 14:31

Mokra świeca?
Zalewa paliwem - nieszczelny zaworek pływaka. Kiedyś mi się to zdarzyło.
Po dłuższym postoju lubią się zaklejać i nie są szczelne.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 24 marca 2010, 14:35

dziwne bo ja mialem cbr 600 f2 i na przelotowym wydechu jak brakowalo juz paliwa i jechałem na resztkach w gaźniku to strzelała .. :)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2010, 14:56

czy gdyby ze świecami było by coś nie tak to nie powinna poprostu nie chodzić na jednym garze ? a ona normalnie pracuje , tylko poniżej 1200 obrotów strzela z wydechu i gaśnie, oraz brakuje jej mocy na wszystkich obrotach.... mi się wydaje że poprostu coś zatkało dyszę w gaźniku , nie dostaje przez to tyle paliwa ile powinna i dlatego przy najmniejszych obrotach gaśnie strzelając i brakuje jej mocy ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 24 marca 2010, 15:26

Wyciągnij i wyczyść gaźniki - taka moja rada.
Jak mi zalewało jeden garnek przez niedomykający zaworek to na wolnych strzelała i kulała, a dopiero powyżej 7 tys. obrotów w trakcie jazdy zaczynała przepalać.
Na szczęście zrobiłem tylko z 2km i od razu wróciłem żeby wyczyścić gaxniki.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2010, 18:07

akurat jak to pisałeś to czyściłem gaxniki, sprawdzałem stan filtra, wyczyściłem świece iii ? powiedzcie mi jaka jest kolejność połączenia cewek do świec ?:) 1 cewka od lewej do 1 i 2 świecy czy 1 i 3 ? xD

[ Dodano: Sro Mar 24, 2010 10:29 pm ]
Ok mam, prawa cewka to 1 i 4, lewa 2 i 3. Moto już chodzi jak powinno tylko strasznie kopci :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości