Dzisiaj jest 04 maja 2024, 13:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

PROBLEM Z ŁADOWANIEM

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 30 marca 2010, 23:43
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

PROBLEM Z ŁADOWANIEM

Post » 30 marca 2010, 23:59

Mam problem z ładowaniemw sc33. Nie wiem czy to wina alternatora czy regulatora. Moto przy jeździe na światłach przy naładowanym akumulatorze po pewnym czasie się rozładowuje i gaśnie. Na wyłączonych światłach do tej pory było ok ale przy ostatniej przejażdżce gdy aku juz się rozładował to nawet w przypadku wciskania stopu silnik zaczynał gasnąć.

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2010, 08:39

Sprawdz miernikiem jakie masz ladowanie. Powinno byc ponad 14V jesli dobrze pamietam. Doladowywales aku przez zime??

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 31 marca 2010, 08:44

A jak sprawdzić uzwojenie i regulator znajdziesz w manualu hihi:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 31 marca 2010, 11:47

Jak masz miernik to zrób tak ze odepnij kostkę od alternatora ta pod siedzeniem!Ustaw miernik na pomiar prądu przemiennego symbol V- i czarny kabel daj na masę może być rama!Odpal moto i kolejno wkładaj w 3 kable w kostce od alternatora !na każdym przewodzie napięcie powinno być takie same rzędu 11-12V!jeśli na którymś będzie mniejsze oznacza spalenie uzwojeń w alternatorze!Jak tak sprawdziłem i na jednym miałem 9V!Jak rozebrałem alternator to 3 zwoje były aż czarne!

Bez świateł moto będzie dłużej chodzić gdyż nie potrzebuje tyle prądu do zasilenia cewek i modułu!


A ogólnie napięcie na aku podczas pracy silnika na jałowych obrotach bez włączonych świateł powinno mieścić się w granicy 13,9-14,5
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 31 marca 2010, 11:55

kita,
czy przypadkiem nie byłeś wczoraj na cargo ??
i nie odjeżdżałeś pomiędzy dwoma kolesiami ??

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2010, 13:28

heh ano był a jednym z tych kolesi byłem ja

Kita wpadaj do mnie po miernik i swoją baterie i naprawiaj sprzeta. Moge też Ci pozyczyć regulator ale od 929, nie wiem czy do 919 podejdzie.

A jesli sie okaże sie ze to alternator to odezwij sie do misiopajura z forum, ponoć ma namiar na gościa, który dobrze przewija.


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości