Dzisiaj jest 02 maja 2024, 02:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Parę problemów z nowo nabytą SC33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 44
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 22:57
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 1992

Parę problemów z nowo nabytą SC33

Post » 22 kwietnia 2010, 23:01

Witam!

Na początek chciałbym się przywitać gdyż jestem tu nowy :piwo:

Mam parę rzeczy do dopracowania w sprzęcie, ale nie wiem od czego zacząć:

1. Kierunkowskazy włączają się z dużym opóźnieniem- podejrzewam przerywacz ale nie mam pewności.
2. Kontrolka biegu jałowego świeci się cały czas- gdzie jest czujnik??
3. Po rozłożeniu stopki motocykl nie gaśnie.

Z góry dzięki za pomoc!

 
Posty: 58
Rejestracja: 18 kwietnia 2008, 18:52
Lokalizacja: Łuków
Motocykl: CBR 900 rr sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 22 kwietnia 2010, 23:04

A ile za nią zapłaciłeś? Jeśli oczywiście to nie tajemnica.

Awatar użytkownika
 
Posty: 174
Rejestracja: 22 lutego 2010, 22:17
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 22 kwietnia 2010, 23:12

Patryk2528 pisze:3. Po rozłożeniu stopki motocykl nie gaśnie.


bo ma zgasnąć dopiero przy zapięciu biegu ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Re: Parę problemów z nowo nabytą SC33

Post » 22 kwietnia 2010, 23:33

Patryk2528 pisze:2. Kontrolka biegu jałowego świeci się cały czas- gdzie jest czujnik??


Czesc. Czujnik masz pomiedzy pompą wody a dźwignią zmiany biegów, taki pojedyńczy przewód z gumową osłonką.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 kwietnia 2010, 23:34

Kondore pisze:A ile za nią zapłaciłeś? Jeśli oczywiście to nie tajemnica.
a jaki to ma związek z problemami o które Patryk pyta ? wg mnie żadne

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 16:12
Lokalizacja: Dzierżoni
Motocykl: W poszukiwaniu 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2010, 00:32

Patryk2528 pisze:1. Kierunkowskazy włączają się z dużym opóźnieniem- podejrzewam przerywacz ale nie mam pewności.


Zajrzyj najpierw do przełącznika może zasyfiły się styki dlatego tak łapie WD40 lub jakiś środek do poprawy kontaktu powinien pomóc lecz nic jednak nie zastąpi dokładnego wyczyszczenia i przetarcia delikatnie styków panierem ściernym

 
Posty: 44
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 22:57
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 1992

Post » 23 kwietnia 2010, 06:18

Motocykl nie gaśnie nawet po wrzuceni biegu, mogę jechać z rozłożoną...

Dałem za niego BMW e36 ;)

 
Posty: 58
Rejestracja: 18 kwietnia 2008, 18:52
Lokalizacja: Łuków
Motocykl: CBR 900 rr sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 23 kwietnia 2010, 06:21

orzech pisze:
Kondore pisze:A ile za nią zapłaciłeś? Jeśli oczywiście to nie tajemnica.
a jaki to ma związek z problemami o które Patryk pyta ? wg mnie żadne


Nie ma żadnego związku dlatego nie musi odpowiadać.Pytam z ciekawości.

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Re: Parę problemów z nowo nabytą SC33

Post » 23 kwietnia 2010, 08:15

Patryk2528 pisze:2. Kontrolka biegu jałowego świeci się cały czas- gdzie jest czujnik??
3. Po rozłożeniu stopki motocykl nie gaśnie.


Punkt 2 i 3 są połączone!!! Motocykl nie gaśnie bo "myśli", że ma cały czas luz... Zrób najpierw czujnik luzu
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2010, 13:43

popatrz czy kable idące od czujnika nie są zmostkowane pod siedzeniem,moziwe że kolesiowi padł czujnik i połączył na ostro dlatego mozesz jechac z otwarta.

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 23 kwietnia 2010, 15:40

Albo sprawdź czy nie zjarały się diody. Masz trzy opcje:
1. Diody
2. Czujnik kosy
3. Czujnik neutral'a

Ja bym postawił na diody
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości