Dzisiaj jest 29 marca 2024, 14:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

uszczelniacze- pytanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2010, 22:53
Lokalizacja: katowice
Motocykl: cbr900,
Rok produkcji: 1999

uszczelniacze- pytanie

Post » 08 maja 2010, 11:43

Mam dylemat, wlasnie robie swojego psa po wypadku i stwierdzilem ze zrobie go do porzadku. czeka mnie wymiana uszczelniaczy w przednim zawieszeniu i teraz pytanie mam wymieniac na orginalne czy zamienniki. wiekszosc doradza mi orginaly szczegolnie ze latam na gumie... roznica: orgionaly-120zl, zamienniki -20zl podobno!!!! na orginalach sie lata i lata, na zamiennikach 2-3 dni. prosze o opinie:)

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 08 maja 2010, 11:51

Ja kupiłem takie za 40 zł, i wytrzymują dłużej jak 2-3 dni, poza tym ile może kosztować trochę gumy ze sprężyną. Jak widzisz na naszych drogach to jest mnóstwo dziur i zawieszenie bez ustanku pracuje, tak więc moim zdaniem to i te twoje za 120 zł, szybko będą puszczać olej , tak więc myślę że za 20 zł wystarczą.
Dam ci jeszcze jeden przykład, mianowicie łożyska przedniego koła z uszczelniaczami w sklepie rolniczym kosztowały mnie 27 zł komplet, i co,ktoś powie że zaraz się stopią ,ale tak nie jest pięknie się kręcą i wytrzymają z pewnością swoje 20 tyś km do wymiany :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 08 maja 2010, 14:35

Ja do swojej 954 zakładałem uszczelniacze NOK, o takie
http://www.larsson.pl/?c=r&no=NTIwMTAzNQ==&bid=104563

trochę gum wytrzymały - a im gumy robi sie lepiej, czyli bardziej miękkie lądowania - tym więcej gum możesz zrobić :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 08 maja 2010, 15:32

ja zalozylem atheny, latam na gumie i sucho

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 08 maja 2010, 16:46

Również latam na Athena za ok 25zł i jest ok....Dużo sprzedaję uszczelniaczy tej firmy jak i Nok/Tour max/Ari.. Ale jak masz kasę na oryginał to kupuj oryginał :piwo:

 
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2010, 22:53
Lokalizacja: katowice
Motocykl: cbr900,
Rok produkcji: 1999

Post » 08 maja 2010, 23:47

mam kupione jakies zamieniki razem z olejem - olej plus uszczelniacze 58zl, podobno wytrzymuja 2-3 dni i puszczaja.... aaa wlasnie kupilem w ogole 15W ale stiwerdzilem ze chyba za twardy nie wiecie czy moge dokupic 5W wymieszac zeby zrobic z tego 10 albo 8W????? im miejsza gestosc oleju tym lepiej bo uszczelniacze nie puszczaja przy gymowaniu.... mozna mieszac oleje do zawieszenia????

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 09 maja 2010, 00:49

opuszczej lagodnie to nie bedziesz,usial tak wymieniac :D

 
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2010, 22:53
Lokalizacja: katowice
Motocykl: cbr900,
Rok produkcji: 1999

Post » 09 maja 2010, 11:25

mam 15 z przodu i 48 z tylu -straszny wariat dlatego czasami mi nie wychodzi opuszczenie go delikatnie na dol....:/:/:/ co myslicie zeby zalozyc z tylu 56z albo 60z jakies sugestie??? doswiadczenia?

 
Posty: 3
Rejestracja: 09 maja 2010, 15:06
Lokalizacja: o-ka
Motocykl: śliczny
Rok produkcji: 0

Post » 09 maja 2010, 15:25

1. uszczelniacze - athens albo all balls(czy jakos tak)
2. Olej 15W - w sam raz! nic nie mieszaja nie kombinuj
3. z zebatka 56 bedzie w h*j agresor, latwo mozesz przepalowac.... bedzie rwal przy delikatym slizgnieciu w pion
fajna jestes...dasz CENZURA?

 
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2010, 22:53
Lokalizacja: katowice
Motocykl: cbr900,
Rok produkcji: 1999

Post » 09 maja 2010, 15:56

mowia ze 15W za gesty do gumowania.... chyba jak sam nie sprawdze to sie nie przekonam:P
chodzi o to ze mam z tylu 48 i idzie z gazu na gume bez problemu ale chce zalozyc wieksza i walic wolne gume - to bardziej mnie kreci niz zapie.....

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 09 maja 2010, 23:59

Wymiana uszczelniaczy to poobiednia robota, ja wkładałem zamienniki i jest ok. A gumuje ciągle :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości