It is currently 18 November 2025, 11:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem po serwisie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 18
Joined: 09 May 2010, 23:33
Location: warszawa
Motocykl: honda cbr 900 RR
Year production: 1999

problem po serwisie

Post » 14 May 2010, 21:33

Witam
mam takie pytanie mam sc33, dzisiaj wymieniłem w warsztacie łozyska od koła tył. P wymianie pojawiło mi sie cos takiego ze jak ruszam to zaczyna coś pukać z tyłu koła, mam takie wrazenie ze to moze być łańcuch, zle napięty, co Wy na to. pomocy
pozdrawiam
daro 1789

User avatar
 
Posts: 84
Joined: 02 December 2009, 22:00
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Homda CBR 900 RR sc33
Year production: 1998

Post » 14 May 2010, 21:45

Sprawdzić stan napięcia łańcucha to dla Ciebie nie powinien być problem ....

Jak stuki są przy ruszaniu - sprawdź lepiej stan zabieraka - czy wszystkie gumy są tam gdzie powinny być.

 
Posts: 18
Joined: 09 May 2010, 23:33
Location: warszawa
Motocykl: honda cbr 900 RR
Year production: 1999

Post » 14 May 2010, 21:47

wielkie dzieki. ale czy to mozliwe ze serwisie mogliby coś sknocić.
daro 1789

User avatar
 
Posts: 303
Joined: 22 August 2008, 09:48
Location: serokomla
Motocykl: szukam...
Year production: 0

Post » 14 May 2010, 21:50

daro1789 wrote:wielkie dzieki. ale czy to mozliwe ze serwisie mogliby coś sknocić.

oczywista

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 14 May 2010, 21:52

tak już jest w serwisach robią masówę więc nic dziwnego że zdarzy im się coś sknocić :P Wyjatków jest kilka w tym nasz sensej/obi-one/wyrocznia/ niemylący się Cziken :D on wszystko robi na cacy i mimo że mam do niego przeszło 400km u niego będę serwisował moje motorki :)

 
Posts: 18
Joined: 09 May 2010, 23:33
Location: warszawa
Motocykl: honda cbr 900 RR
Year production: 1999

Post » 14 May 2010, 21:59

mam jeszcze takie pytanie bo jeszcze jestem laikiem z mechaniki motocyklowej. A ten zbierak to są te gumowe elementy w kole ? i do czego to służy
pozdro
daro 1789

 
Posts: 129
Joined: 23 March 2009, 22:04
Location: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Year production: 2002

Post » 14 May 2010, 22:09

do przekazywania napędu z zębatki na koło a gumy są po to zeby amortyzować drgania :)
jaki dla mnie to też jest za mocno napięty łańcuch

 
Posts: 18
Joined: 09 May 2010, 23:33
Location: warszawa
Motocykl: honda cbr 900 RR
Year production: 1999

Post » 14 May 2010, 22:20

powiem szczerze ze łańcuch jest jakis luźny, i własnie nie wiem co jest, jak sprawdziłem na zebatce łąńcuch to odchodzi, gdzieś przeczytałem ze to znaczy ze łańcuch jest do wymiany tak mi własnie powiedział ten fachman z tego serwisu. ale jest duzo jeszcze miejsca na naciągniecie tego łancucha, i mam takie pytanie, jak ten łańcuch odchodzi od zebatki to znaczy jest trzeba go wymiewnić, czy mozna napiąć bo mam jeszcze duzo miejsca
pozdrawim
daro 1789

User avatar
 
Posts: 303
Joined: 22 August 2008, 09:48
Location: serokomla
Motocykl: szukam...
Year production: 0

Post » 14 May 2010, 22:26

naciagnij i bedziesz widzial co z nim

 
Posts: 18
Joined: 09 May 2010, 23:33
Location: warszawa
Motocykl: honda cbr 900 RR
Year production: 1999

Post » 14 May 2010, 22:48

dzieki za info. pozdro.
daro 1789

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 15 May 2010, 11:16

Jak robiłeś w serwisie to niech poprawiają ,, płacisz wymagasz" ;)

 
Posts: 695
Joined: 28 March 2010, 19:39
Location: Wyszogród
Points: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Year production: 2002

Post » 15 May 2010, 15:37

Skoro masz jeszcze naciąg to ustaw napęd i sprawdzisz czy nadal będzie problem występował ;) Ale po mojemu to jest niby "Klient nasz pan" :D a jak kase zapłacisz to gwarancja do bramy a potem się martw, czasami się zastanawiam czy są jeszcze normalni ludzie którzy dobrze wykonują swoją prace a my odbierając sprzęta nie musimy sprawdzać po serwisie czy o czymś nie zapomnieli :/ Przecież na moto o wypadek przez jakąś głupotę i czyjeś zaniedbanie nie trudno :ooo: ciekawe czy taki kolo z serwisu o tym pomyślał kiedyś :/

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests