Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 22:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stuki w silniku

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2010, 17:32
Lokalizacja: Sucha Bes
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Stuki w silniku

Post » 25 maja 2010, 17:53

Witajcie.
Otoz moj problem wygladal tak ze od 3tys obrotow cos zaczynalo mi pukac w silniku gdy odpuszczalem gazu i motor hamowal silnikiem tak jakby szarpal tylnim kolem.
Gdy motor nabierze temperatury stuki sa nawet na wolnych obrotach.
Na wcisnietym sprzegle rowniez, lancuszek oraz napinacze sa ok.

Sprawdzajac poziom oleju nie byl on za bogaty gdyz dolalem litr oleju, ale kontrolka sie nie swiecila.

http://je.pl/8nrh

W linku film, jak myslicie co to moze byc?
Pozdrawiam serdecznie.
Paweł

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2010, 18:01

No a dzwiek wzrasta wraz z obrotami?

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 25 maja 2010, 18:03

Panewki???
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2010, 17:32
Lokalizacja: Sucha Bes
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2010, 18:03

tak. szczegolnie slychac go w granicach 3-5tys potem jest stosunkowo ciszej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2010, 18:07

a kontrolka oleju swieci? Zrob test wrzuc jedynke nacisnij hamulec i popuszczaj sprzeglo az zgasnie, kontrolka powinna sie zaswiecic po zgasnieciu silnika jesli wczesniej - to raczej panweka. Mozesz tez poprostu sprawdzic cisnienie oleju. Moga to byc panewki

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 25 maja 2010, 19:52

no może to być tak zwany ból dupy - czyli panwie :/ zrób test z heblem z ruszenia

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2010, 17:32
Lokalizacja: Sucha Bes
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2010, 20:05

Poki co sciagnalem bak i airboxa bo chcialem sie brac za sciaganie gory, ale chyba sam sie za to nie bede bral.
Mowicie, ze taki test na heblu bedzie wiarygodny?
Motor jezdzil na gumie troche i jeszcze bez tej litry oleju... :| :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2010, 20:28

No ale panewka to z dolu jest;) Ogolnie jak panewka stuka to powinna sie swiecic kontrolka oleju, zrob testa z heblem. Trudno powiedziec na odleglosc co sie wysralo...

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 25 maja 2010, 21:30

A jak jest z mocą, jest słabszy? czy z wydechu leci inny dymek jak przed zaistnieniem stuków ? napisałeś że przy hamowaniu silnikiem tylne koło jakby szarpało, jakie to było szarpanie ?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 maja 2010, 22:34

uszkodzeniu mogło ulec koło zębate w skrzyni biegów (pęknięty bądź wykruszony ząbek) Hałas i szarpnięcia będą donośne i odczuwalne a czasem subtelnie mylące z panewką
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 26 maja 2010, 08:23

miazga pisze:(...)Ogolnie jak panewka stuka to powinna sie swiecic kontrolka oleju(...)


Jak główna jest wywalona prawie do 0 to się zapali kontrolka... Ja jak spaliłem korbowodową to miałem dobry 1mm, albo 2 luzu a kontrolka się nie zapalała...

Objawy podobnie do mnie... Określił bym to jak terkotanie
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2010, 17:32
Lokalizacja: Sucha Bes
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 26 maja 2010, 17:48

cziken929 pisze:uszkodzeniu mogło ulec koło zębate w skrzyni biegów (pęknięty bądź wykruszony ząbek) Hałas i szarpnięcia będą donośne i odczuwalne a czasem subtelnie mylące z panewką

ale wtedy po nacisnieciu sprzegla halas by ustal chyba ?

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości