Honda pisze:Jezeli masz podstawowe narzedzia, klucze plaskooczkowe i imbusowe to sam to zrobisz pod warunkiem ze ktos ci pomoze podniesc moto.
Wkladasz nowy simering (przesmaruj go lekko) z wyczuciem uzywajac do wbicia stary simering, zabezpieczasz pierscieniem, musi wejsc w rowek i zakladasz oslone. Skrecasz lage od dolu imbusem. Nowy olej wlewasz od gory lagi (ja wlewalem 0,5L na lage i jest ok). Delikatnie przy dokrecaniu lag do półek zeby nie zgniesc. Jak masz klucz dynamometryczny i model SC33 98-99 to sruby polek maja po okolo 27Nm. Ale i tak polecam zaufac rekom i z wyczuciem dokrecic.
mnie też zaniedługo czeka wymiana uszczelniaczy ;/ czy ktos ma jakiś patent jak podnieść maszyne by mozna było wyciągnąć koło i lagi? niestety nie posiadam podnosnika pod główke ramy ;/
), ogolnie nie powinno sie tak robic ale kolektory wytrzymaja, na spodzie tylko w odpowienim miejscu podloz klocek drewniany, aby stykal sie z najwieksza powierzchnia kolektora.
adaśko pisze: widzialem w zakldzie wymiany opon jak chlop tak stawial sc33 aby wyjac przednie kolo...
Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości