Dzisiaj jest 20 maja 2024, 09:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana simeringa na lagach CBR RR SC33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 03 sierpnia 2010, 15:30

hmm ;d kolektory mam juz troche przygnite :P wiec dla pewnosci jeszcze ja przyczepie do sufitu i na podnosniku ;d

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 03 sierpnia 2010, 17:36

W sumie nie głupia sprawa z taka wyciągarka :)
http://allegro.pl/listing.php/showcat?i ... 1&order=bd
Sporo tego :) i w dobrych cenach

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 09 sierpnia 2010, 23:18

dzisiaj wymieniłem uszczelniacze w lagach :) nie było to az tkaie straszne jak myslałem :) poprostu banał ;) wszystko pięknie ładnie :) nowe uszczelniacze, klocki trw lucas. lecz okazało sie ze mam do wymiany łozysko główki ramy. poniewaz przy przekrecaniu kierownica blokuje sie ona centralnie na środku :) czy ma ktos moze dostęp do jakichs tańszych łozysk główki ramy? ( w kole zastosowałem łyzyska maszynowe z jakiejs maszyny rolniczej i smiga do dziś)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 10 sierpnia 2010, 09:30

Kup sobie lepiej drogie zaoszczedzisz pieniedzy czasu i nerwów ;)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 10 sierpnia 2010, 09:42

JankoCBR pisze:dzisiaj wymieniłem uszczelniacze w lagach :) nie było to az tkaie straszne jak myslałem :) poprostu banał ;) wszystko pięknie ładnie :) nowe uszczelniacze, klocki trw lucas. lecz okazało sie ze mam do wymiany łozysko główki ramy. poniewaz przy przekrecaniu kierownica blokuje sie ona centralnie na środku :) czy ma ktos moze dostęp do jakichs tańszych łozysk główki ramy? ( w kole zastosowałem łyzyska maszynowe z jakiejs maszyny rolniczej i smiga do dziś)


Jak coś to mam te łożyska za 70 pln komplet, bez uszczelniaczy przeciwpyłowych - stożkowe japońskie NTN - lepszych nie dostaniesz, a cena tez super promocyjna. Uszczelniacze jak ostrożnie zdemontujesz można zamontować stare. Mam tylko jeden komplet - więcej nie będzie.

 
Posty: 54
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 20:03
Lokalizacja: *********
Motocykl: rower
Rok produkcji: 0

Post » 10 sierpnia 2010, 09:45

Na allegro łożyska stożkowe plus uszczelniacze metalowo-gumowe firmy ALL BALLS kosztują 129zł. Stosowałem takie łożyska w R6, moto było ciągle ganiane na gumie i nie zauważyłem zużycia.
Bierz łożyska od toper-utl, ma bardzo dobrą cenę i zaje***** łożyska.

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 10 sierpnia 2010, 21:52

panowie mam problem ;/ mianowicie wymieniłem uszczelniacze i olej . wszystko pięknie ładnie . po 30km jazy i 4 krotnym gumowaniu . zaczeła pocić mi sie laga ;/ chce zaznaczyc ze wczesniej pociła mi sie prawa a teraz poci sie lewa ;/ juz nie raz zmieniałem uszczelniacze w motorach wic wydaje mi sie ze nic nie uszkodziłem ;/ nalałem OLEJU po 0,5l na lage. za uszczelniacze dałem 50zł. podczas skłądania lewa laga ładnie pracowała. prawa (która cieknie) chodziła tak jakby miała w srodku powietrze....

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 11 sierpnia 2010, 10:11

moze była porysowana ? lub jednak uszkodziles :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 sierpnia 2010, 17:21

a dobra strona wlozyles uszczelniacz ;) ?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 11 sierpnia 2010, 18:33

nie wpadłem na to że można źle go założyć :D

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 12 sierpnia 2010, 22:38

rozkręciłem to na nowo :) i okazało sie ze uszczelniacz sunie po ladze jak by był za duzy .... stary uszczelniacz sunołpo niej z oporem wiec skręciłem spręzynke w nim i załozyłem ;) po przejechaniu 150km po naszych polskich dziurach i ostrym pałowaniu na gumie stwierdzam ze iż maszyna FUNGA elegancko cin nie cieknie ;D tak to jest jak sie kupuje najtańsze gówno na allegro .... ;/ ;/

 
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2011, 20:30
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: Honda rr900 i M72M 1958
Rok produkcji: 1998

Post » 07 maja 2011, 20:31

Po pierwsze Witam gdyż jestem nowy na forum, i odrazu takie pytanie jakiego rozmiaru są simeringi w przednim zawieszeniu?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości