Dzisiaj jest 18 maja 2024, 22:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana simeringa na lagach CBR RR SC33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwietnia 2010, 15:56
Lokalizacja: MIKOLOW
Motocykl: Honda CBR RR 900 fireblade
Rok produkcji: 1999

Wymiana simeringa na lagach CBR RR SC33

Post » 12 czerwca 2010, 12:29

panowie szukam pomocy kto by mi pomogl wymienic simeringi na lagach bo dawac gdzies to troche sobie licza a niestety narazie mnie nie stac a musze to zrobic tak wiec szukam pomocy by ktos piomog mi je wymienic ?? zna se ktosi byl by ktos chetny poomoc?

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 12 czerwca 2010, 12:56

Jezeli masz podstawowe narzedzia, klucze plaskooczkowe i imbusowe to sam to zrobisz pod warunkiem ze ktos ci pomoze podniesc moto.

 
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwietnia 2010, 15:56
Lokalizacja: MIKOLOW
Motocykl: Honda CBR RR 900 fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 12 czerwca 2010, 13:03

Honda pisze:Jezeli masz podstawowe narzedzia, klucze plaskooczkowe i imbusowe to sam to zrobisz pod warunkiem ze ktos ci pomoze podniesc moto.


MAM WSZYSTKIE \NARZEDZIA MAM GDZIE PODWIESIC MOTO TYLKO BRAK WIEDZY ILE TAM WLAC OLEJU ITD NA AUTACH SIE ZNAM ALE NA MOTO BARDZO SLABO ;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 12 czerwca 2010, 13:38

Musisz odkrecic os kola, sruby goleni (na dole), zdjac zaciski hamulcowe, poluzowac półkę dolna i gorna - klucz 12. Sciagnac blotnik. Z dolu lagi wzdluz jej srednicy masz srube imbusowa przez ktora wyleci ci olej i łączy ona wkład lagi z golenią. Wykrec ja - bedzie potrzeba zeby mocno ktos przytrzymal Ci golen podczas odkrecania lub ostroznie z imadłem. Delikatnie podwazasz oslone simeringu (oraz opaske spezynowa na niej) i ze srodka wyciagasz perscien zabezpieczajacy. Pozniej lapiesz golen jedna reka, rure nosna druga reka i powoli pompujesz - wyleci olej do konca z dolu lagi i pompujesz z wyczuciem az wysuniesz stary simering. Zapamietaj jak byl wlozony zeby nowy wlozyc odpowiednia strona ;) Wkladasz nowy simering (przesmaruj go lekko) z wyczuciem uzywajac do wbicia stary simering, zabezpieczasz pierscieniem, musi wejsc w rowek i zakladasz oslone. Skrecasz lage od dolu imbusem. Nowy olej wlewasz od gory lagi (ja wlewalem 0,5L na lage i jest ok). Delikatnie przy dokrecaniu lag do półek zeby nie zgniesc. Jak masz klucz dynamometryczny i model SC33 98-99 to sruby polek maja po okolo 27Nm. Ale i tak polecam zaufac rekom i z wyczuciem dokrecic.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 16 czerwca 2010, 23:51

poluzuj śruby spustowe (bez odkręcania) jako 1 czynność po wyjęciu koła.

 
Posty: 21
Rejestracja: 01 czerwca 2010, 21:32
Lokalizacja: Kutno
Motocykl: 900rr
Rok produkcji: 1997

Post » 17 czerwca 2010, 14:09

Ja do laga leje ok 550ml, kumpel sprawdzał w jakiejś książce serwisowej

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 03 sierpnia 2010, 02:10

witam :) mnie też zaniedługo czeka wymiana uszczelniaczy ;/ czy ktos ma jakiś patent jak podnieść maszyne by mozna było wyciągnąć koło i lagi? niestety nie posiadam podnosnika pod główke ramy ;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 03 sierpnia 2010, 04:48

podnosnik samochodowy pod kolektory wydechowe

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 03 sierpnia 2010, 08:02

Tak jak pisze damianio, jak masz to możesz jeszcze podnieść motocykl z tyłu i wtedy będzie stabilniejszy.
Tylko jak dasz podnośnik samochodowy to daj na niego jakąś blachę metalowa płaska żeby się fajnie ciężar rozłożył i nie poniszczył Ci czegoś.

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 03 sierpnia 2010, 11:00

mam podnośnik motocyklowy pod tylne koło ;) ale kolektory wytrzymią taki cięzar?? ;/ robił ktos tak? nie chce niespodzianek :P

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 03 sierpnia 2010, 11:11

jesli Twoje kolektory nie trzymaja sie na tyrtytkach to spokojnie wytrzymaja... sprawdz czy sa wszystkie sruby dla pewnosci :)
nie lubie tego rozwiazania, serwisowka hondy nie pozwala tak stawiac moto (stracisz gwarancje :P), ogolnie nie powinno sie tak robic ale kolektory wytrzymaja, na spodzie tylko w odpowienim miejscu podloz klocek drewniany, aby stykal sie z najwieksza powierzchnia kolektora.
choc to jest rozwiazania pana wladka z garazu i jest kiepskie to dziala... sam robilem tak kilka razy, widzialem w zakldzie wymiany opon jak chlop tak stawial sc33 aby wyjac przednie kolo... zatem jesli Twoj nie wytrzyma to bylo z nim cos nie tak :)

 
Posty: 54
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 20:03
Lokalizacja: *********
Motocykl: rower
Rok produkcji: 0

Post » 03 sierpnia 2010, 11:22

Ja sobie kupiłem wyciągarkę ręczną na allegro za 35zł, przymocowałem do sufitu w garażu i jest git. Wszystko tym podnoszę :)

[ Dodano: Wto Sie 03, 2010 11:24 am ]
adaśko pisze: widzialem w zakldzie wymiany opon jak chlop tak stawial sc33 aby wyjac przednie kolo...

Oj, jak by to zrobił z moją lalunią, to by cienko wyglądał :D

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości