Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 18:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z krzywymi tarczami z przodu i łożyskiem główki ramy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwietnia 2008, 17:02
Lokalizacja: Władysław
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Problem z krzywymi tarczami z przodu i łożyskiem główki ramy

Post » 20 kwietnia 2008, 17:08

Witam!
Jestem nowy, wiec niedziwcie sie że zadaje takie pytania. Mam problem z krzywymi tarczami z przodu w sc33 czy można je jkaoś wyprostowac(jak tak to jak) czy pozostaje tylko wymiana na nowe?? Przez powyższy problem zajechałem tez łożyska ramy i tu mam kolejne pytanie gdzier si eewentualnie dokręca i jak sie wymienia - nie mam pojecia jak do tego sie zbarac?
Pozdrawiam

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 20 kwietnia 2008, 17:18

witam jezeli tarcze nie sa zbyt mocno krzywe to moza je wyprostowac, a nie wiem czy tarcze sa w stanie zniszczyc lozyska glowki ramy

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 20 kwietnia 2008, 20:44

Ktos Ci chyba glupot naopowiadal mowiac ze przez tarcze zajechales lozyska. Po pierwsze jakbys mial krzywe tarcze to bys nie mial praktycznie wogole hamulcow i mialbys zajebiste bicie tak ze niedalbys rady jezdzic. A jesli chodzi o glowke to lozysko masz albo rozwalone po glebie albo od jazdy na gumie. I jezeli sie na tym nie znasz to tego nie zrobisz wiec nie zabieraj sie za to

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2008, 21:49

witam ja tez mialem problem z krzywym tarczami telepie podczas hamowania zwlaszcza przy wiekszych predkosciach jesli nie jestes pewny ze krzywe moze banalnie brzmi ale wykrec oba zaciski podnies kolo i pokrec powinno byc widac bicie jesli nowe to ja zastanawialem sie nad tymi http://cgi.ebay.co.uk/Brake-Disc-Set-Ho ... dZViewItem
ale kupilem dwie uzywki za 80euro wyprostowac sie da chociaz nie zawsze tutaj jest adres firmy ktora to robi http://www.moto-wings.pl/kontakt.html

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2008, 10:05

Ja zakombinowałem troche i wrzucam tarcze od XX1100.Sa troche niższe o 2,5mm ale dorobiłem podkładki pod zaciski i powinno pasować.Są lepsze bo są 5mm i nie bede miał juz problemów z przegrzewaniem.Stare jeszcze sie nadawały ale ostre hamowanie z 240 to już bywało cięzko..
You can't fuck with

 
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwietnia 2008, 17:02
Lokalizacja: Władysław
Motocykl:
Rok produkcji: 0

To znowu ja :)

Post » 21 kwietnia 2008, 12:16

Witam wszystkich.
Dzieki za porady ale nadal mam problem, opisze sytuacje troszke dokladniej. A więc tak wczoraj spedziłem 7 godzin na wymianie łożyska główki ramy - udało sie, ale co z tego jak problem nie znikł jest troszke lepiej z tym hamowaniem ale daleko do ideału, tarcze też sprawdzałem wczoraj wyglądaja na proste klocki nowe, ciśnienie w oponach według zaleceń,gdzie może by przyczyna tego że przy chamowaniu powyżej 100km/h drzy mi kierownica i cały przód??? Czy może by to opona , czy coś z lagami, amoże tłoczki na zaciskach są zatarte albo cos - niewiem. Pomocy!!
Pozdrawiam

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2008, 12:27

No to masz na 100% tarcze nierówno wytarte.Jak była któraś skrzywiona to sie w jednym miejscu ocierała i jest nierówno zuzyta.Wiec niestety czeka Ciebie wymiana...
You can't fuck with

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2008, 14:54

ja tez stawiam na tarcze moga bys krzywe i czasem nie widac trzeba oddac do sprawdzenia chociaz moze byc tez opona sprawdz ja dokladnie tloczki w zaciskach zawsze mozna wyczyscic ja urzywam 2000 wodny papier scierny i filc polerski

 
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwietnia 2008, 17:02
Lokalizacja: Władysław
Motocykl:
Rok produkcji: 0

I znowu ja :-)

Post » 22 kwietnia 2008, 02:48

Witam!
No nic w niedziele znowu zabiore się do dzieła, tym razem rozkrece cały przód tzn koło odkręce posprawdzam dokładnie te tarcze, lagi, toczki i łożyska na ośce, coś napewno znajde a przy porównaniu z wymianą łożyska głowki ramy to zajmnie chwilke :-)
Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
Orzeł Krzysztof

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2008, 08:06

Jak coś to mam 2 tarcze używane,może nie ładne i nie najnowsze ale proste.Oddam za rozsądną cene.Ja wstawie sobie grubsze od XX.
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 06 stycznia 2008, 21:46
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: sc33 cbr rr
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2008, 21:53

koles nw sokolowslu prostuje daja rade ja prostowalem a ile chcesz buzka za tarcze pozdro

 
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwietnia 2008, 17:02
Lokalizacja: Władysław
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 05 maja 2008, 13:14

Witam Ponownie
Sprawdziłem wszystko jest ok , więc musze yo byc TARCZE, Jeżeli ktos miałby do sprzedania proste tarcze na przód do sc33 to bardzo chętnie kupie za rozsądną cene. Kolego który wspominałeś cos o tym że posiadasz takie tarcze podaj nr tel. jak cos mój nr to 783386866.
Pozdrawiam Wszystkich
Krzychu

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości