Strona 1 z 1

odpalanie

Post: 28 kwietnia 2008, 22:17
autor: marblade
--------------------------------------------------------------------------------

Doradżcie co może byc, odpalam bez problemu robie kilka km silnik rozgrzany po wyłączeniu odpalam kolejny raz i trzeba pokręcic kilka sekund i odpali, zaznaczam że nie robi tak za kazdym razem zdarzyło mi się tak DWA RAZY W TYM SEZONIE.Następnie specjalnie prubuje kilka razy odpalac i pali na dotyk za każdym razem. Nigdy wcześniej tak nierobił. Czy może to byc akumulator? Bo nic innego nieprzychodzi mi na myśl.[/code]
_________________
marblade

Post: 07 lipca 2008, 23:03
autor: Luki213
Jesli jest bardzo rozgrzany motocykl to trzeba delikatnie z gazem odpalac, u mnie jesli temp silnika jest ok 85C to bez gazu pali jesli wyzsza to z gazem. A komara jak odpalales??? Tylko z gazem hehe :mrgreen:

[ Dodano: Pon Lip 07, 2008 11:11 pm ]
i uwazam ze to przez ten akumulator, takim od STARA jakbys zakrecil to palil by zawsze na dotyk nawet na przy -35C :mrgreen:

Post: 07 lipca 2008, 23:44
autor: goOly19
wina akumulatora

Post: 08 lipca 2008, 07:12
autor: BUZKA
To jest urok rozgrzanego gaznikowca.Normalny objaw,lekko gaz odkrec i pal go.

Post: 08 lipca 2008, 07:12
autor: fabiq
a czy odpalenie z dodaniem gazu to grzech?

Post: 08 lipca 2008, 07:16
autor: BUZKA
fabiq pisze:a czy odpalenie z dodaniem gazu to grzech?

No na tzw. dotyk nie pali i lipa:P:P.WSTYD.

Post: 08 lipca 2008, 09:04
autor: cziken
Jeśli faktycznie masz leciwą baterię, to będzie problem z odpaleniem gorącego silnika, który ma większe ciśnienie sprężania po rozgrzaniu. Drugą przyczyną mogą być zbyt małe luzy zaworowe, które podpierają lekko zawory i zmieniają wartości ciśnień pomiędzy cylindrami. Jeśli te wartości wychylą się ponad 2kPa to właśnie trzeba otworzyć przepustnicę przy kręceniu, żeby napełnianie cylindrów było lżejsze i bez oporów podciśnienia. Ja stawiam na serwis gaźników. Sprawdzenie poziomu paliwa w komorach pływakowych, regulację składu mieszanki (ma ogromny wpływ na odpalanie silnika w całym zakresie temperatur) oraz synchronizację wartości podciśnień. Zmierzyć ciśnienie sprężania i być musi :wink:

Post: 08 lipca 2008, 15:29
autor: marblade
Mam zawory wyregulowane, rozrząd nowy, gaźniki zrobione, tydzień temu nanowo zrobiłem gaźniki zmniejszyłem dawke paliwa i jest poprawa! W trasie na Kraków spalanie teraz 4,6l. Akum mam faktycznie stary bo oryginał Japan Yuasa z 96roku.

Post: 09 lipca 2008, 00:54
autor: cziken
Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie dlaczego źle pali :wink:

Post: 13 lipca 2008, 00:18
autor: jony
u mnie to samo, tez sie zastanawialem co jest grane ze czasem jak silnik łapie 80-90 stopni i probuje go odpalic nie moze załapac. ale widze po opiniach ze to normalne, mam nową baterią.
pzdr.

Post: 29 stycznia 2009, 20:04
autor: Darek
Ja dzisiaj odpalałem franka i na ssaniu odpalił za pierwszym razem czyli mam dobry aku, bo już go nie odpalałem 2 miesiące.
Fakt, że stoi w garażu przy grzejniku :mrgreen: