Dzisiaj jest 29 marca 2024, 10:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z kierunkowskazami :/

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 36
Rejestracja: 06 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: Śrem
Motocykl: Honda CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 0

Problem z kierunkowskazami :/

Post » 06 maja 2008, 22:58

Witam, mam problem z kierunkowskazami, nie działają :/ Kupiłem dopiero co motocykl, jest po szlifie i był bez kierunkowskazów. Kupiłem dzisiaj narazie dwa kierunki podłączyłem i nie działają :/ Bezpieczniki wszystkie w porządku, nie wiem czy brak zegarów może mieć coś z tym wspólnego, może przerywacz jest zepsuty? Możecie mi powiedzieć co to może być, i napiszcie mi gdzie jest przerywacz od kierunków to go sobie jakoś sprawdze...

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 06 maja 2008, 23:13

przerywacz masz po lewej stronie pod czarną osłonką, ja miałem taką czarną okrągłą puszke ale wątpie żeby to był orginał, idą do niego 3 kable. a odnosnie twojego problemu to musisz miec 4 kierunki zeby działalo

 
Posty: 36
Rejestracja: 06 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: Śrem
Motocykl: Honda CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2008, 08:36

Dzisiaj jak sie wyrobie z czasem to sprawdze te kierunki :) Mam nadzieje ze jak bede mial cztery to bedzie wszystko dzialalo :) Narazie dziekuje :)

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2008, 10:10

cztery musisz mieć tak czy inaczej. jeśli podłączysz jeden na stronę to też powinien działać tylko 2x szybciej będzie migał. spróbuj podłączyć dwa z jednej strony lewej lub prawej. choć z tego co napisałeś to raczej problem przerywaczem lub instalacją.
pozdrawiam

 
Posty: 36
Rejestracja: 06 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: Śrem
Motocykl: Honda CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2008, 22:06

No więc po paru chwilach ogledzin motocykla okazało się że problem leży po stronie przerywacza (a raczej jego braku) pojechałem do sklepu i kupiłem przerywacz od malucha chyba i śmiga jak talala :) Dzięki za pomoc... Szerokości życzę :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 22 maja 2008, 07:50

czesc, podlacze sie do tematu, otóz od 2 dni smiagam fajerem i lewe kierunki (przod i tyl) migaja 2 razy szybciej niz prawe, ktos powiedzial mi ze to wina zarowek. ????
pzdr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 02 marca 2008, 17:08
Lokalizacja: Przasnysz
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 17 grudnia 2008, 14:22

jony pisze:czesc, podlacze sie do tematu, otóz od 2 dni smiagam fajerem i lewe kierunki (przod i tyl) migaja 2 razy szybciej niz prawe, ktos powiedzial mi ze to wina zarowek. ????
pzdr.


Sprawdz zarówki w kierunkowskazach zobacz dokładnie po ile mają Wat i mysle ze dojdziesz co i jak. Jesli nie to pisz. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 17 grudnia 2008, 20:33

pewnie ma jakis malutki szit zalozony a do tego gowna nie mozna dostac dobrych zarowek, wiec ktos popakowal tam 5 watowe pozycyjne i teraz obciazenie na przerywacz jest za male to i migaja jak wsciekle
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 18 grudnia 2008, 13:50

Ja też bym sie doczepił do temaciku bo mam taki problem. Mam kierunki led założone i mam problem bo świecą mi cały czas. Chciałem sprawdzić przerywacz ale okazuje sie że prawdopodobnie go nie mam. Przerywacz w 1000 rr powinien byc chyba zachaczony o reflektor ale tam nic nie mam. Znalazłem za to kostkę z dwoma kabelkami i była spieta drucikiem na krótko, poprostu poprzedni własciciel cos kombinował z kierunkami i wsadził w kostke drucik. Jeśli wyjmę ten drucik to kierunkowskazy przestają świecić i myśle że tam powinien być wpięty przerywacz którego prawdopodobnie nie mam. I chciałbym się poradzić. Jaki przerywacz mam kupić??? Chciałbym kupic od razu do ledów ale mam problem bo niewiem na ile wsówek mam kupić czy na dwie czy na 3. Musiałbym wtedy przerobić wejście z kostki na wsówki bo nieznalazłem takiego przerywacza na kostke. Może mi coś doradzicie?? Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 02 marca 2008, 17:08
Lokalizacja: Przasnysz
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 18 grudnia 2008, 15:05

NIe mam pojecia jak to jest zrobione w sc57,czy za mruganie kierunkami odpowiedzialny jest przerywacz czy steruje tym jakis komp. Jesli masz tak ze kiedy wyciągniesz ten drucik z tej kostki i gasną to prawdopodobnie bedzie to miejsce na przerywacz (sprawdz dla pewnosci czy gasnie i prawa i lewa strona) , w miejsce tego drucika mozesz podłączyc najzwyklejszy przerywacz nawet od malucha czy czegos tam tez drucikami dla sprawdzenia tylko.
Jeszcze jedno jesli to kierunki na diodach moze byc taka sytuacja ze beda szybko mrugac lub swiecic na stałe.

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 18 grudnia 2008, 16:47

No właśnie dlatego też chciałbym kupić przerywacz do diodowych ale z tego co widziałem to tam są na wsówki w tych na allegro i niewiem na ile tych wsówek ma być 2 czy 3. Jeśli wyciągne ten drucik to obydwie strony gasną.Myśle że to własnie jest spowodowane brakiem przerywacza ale jeśli chodzi o sprawdzenie to tez nie bardzo sprawdze bo nie mam nawet takiego od malucha. Ale dzieki za rade. Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 02 marca 2008, 17:08
Lokalizacja: Przasnysz
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2008, 10:41

Zwykłym najzwyklejszym przerywaczem mozesz to sprawdzic czy bedzie mrugało. Taki najzwyklejszy w sklepie motoryzacyjnym kup około 5-8 złociszy kosztuje nie powinien wiecej. Jesli bedzie na 3 wsówki to nie przeszkadza i tak wykorzystasz tylko 2 z nich. Na takim najzwyklejszym Polskim przerywaczu jesli bedą 3 wyjscia będzie oznaczone prawdopodobnie L , P , i masa. wyciągnij ten mostek który masz i podłącz w to miejsce L+masa lub P+masa powinno zadziałac. Jesli bedziesz kupował ten specjalny pod diodowe kierunki to moim zdaniem wystarczy tylko z 2 końcówkami.
W Hondzie jest to tak zrobione ze są tak jakby 3 oddzielne obwody. Jeden na prawą stronę ,drugi na lewą i trzeci ten z przerywaczem.
Jesli dobrze pamiętam idzie to tak ze po właczeniu zaplonu zasilanie idzie na przerywacz, potem dalej z niego na przełącznik i z przełącznika na PR lub LEW stone podajesz prąd i zamykasz obwód (kierunki są na stałe podłączone do masy) i sobie mruga :wink:
Dawno nie bawiłem sie z instalacją wiec mogę sie mylic co do prądu i masy(może być to na odwrót podłączone ze kierunki na stałe do prądu a masa przez przełącznik). Mozesz to sprawdzic podłączając próbówkę ( jak masz oczywiscie ) jeden koniec do masy lub klemy - na akumulatorze , a drugi do tej kostki co masz tam ten mostek wpiety. Na jednym koncu powinno zaswiecic na drugim nie. Pozdrawiam i zycze miłej zabawy. :D

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości