It is currently 18 November 2025, 13:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Demontaż zbiornika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Demontaż zbiornika

Post » 31 January 2011, 21:44

witam koledzy. zalaniu uległy świece w moim fajerze i nie pali na 3 gary:) (Dziecko zgasiło motor na ssaniu i już niestety nie odpalił). Teraz podczas odpalania na ssaniu nie łapie, dopiero jak dodam gazu trochę, ale wtedy chodzi jak traktor i po puszczeniu gazu gaśnie;p Chodzi mi o czynność jaką jest zdjęcie zbiornika. otóz odkręciłem 3 śrubki i teraz trzyma go zaworek od paliwa. i moje pytanie jest takie : jak to rozbroić szybko sprawnie i bez spuszczania paliwka??? Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź :)

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 31 January 2011, 21:55

W kraniku masz srubke którą odkręcasz ( na wkrętak + ), jak odkrecisz srubke to ciagniesz do siebie platikowy element ktory sluży do przełanczania pozycji kranika. Sciągasz wężyki z kranika + 2 wezyki z przelewu i odpowietrzenia - jak masz odkrecowne sruby co trzymia bak mozesz bo sciagnac. Paliwo nie bedzie lecialo bo kranik jest otwierany podcisinieniowo - dlatego masz dwa weżyki do kranika jeden cieki (podcisnienie) drugi gruby (paliwo do gazników). Zawsze troche paliwa wyleci z wężyków ale inaczej sie nie da.

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 31 January 2011, 22:44

a po co odkręcać śrubę w kraniku ?

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 26 October 2010, 13:39
Location: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Year production: 1999

Post » 01 February 2011, 17:35

Nakrętka kontrująca kranik może zostać, natomiast wężyki i ewentualne opaski zaciskowe na nich trzeba popuścić, polecam wężyk idący do gaźników zaczepić do góry, wtedy paliwko w nim zostanie. :)


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests