Dzisiaj jest 11 maja 2024, 23:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z odpalaniem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 04 lutego 2011, 19:08

pol obrotu czy 1/4 to sie odkreca srube na piascie w grupie vag w samochodach a o swiec sie nie luzuje

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2011, 21:16

cholera, zglupiec idzie

az wybralem sie do garazu po oryginalna instrukcje obslugi od mojego sc33 aby zobaczyc co tam w niej o tym temacie pisza

no i jest jak wól napisane, ale po włosku... portugalsku... niemiecku FUCK! ze tez sie czlowiek nie chcial uczyc jak byl na to czas :/

Obrazek
Obrazek
Obrazek

kuma ktos cos z tego? :diabel:
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 22
Rejestracja: 14 marca 2011, 21:55
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Rok produkcji: 1996

Post » 15 marca 2011, 17:05

mam ten sam problem ;) ide po nowe swiece , zdam relacje;)
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 września 2010, 21:04
Lokalizacja: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 15 marca 2011, 20:19

swiece dokrecamy sila 12Nm bez luzowania absolutnie niczego :D

[ Dodano: Wto Mar 15, 2011 7:23 pm ]
zalecane przerwy elektrod to : od 0.8 do 0.9mm
zalecany typ swiec : NGK CR9EH - 9 lub ND U27FER-9

[ Dodano: Wto Mar 15, 2011 7:24 pm ]
mama nadzieje, ze cos to Wam pomoze ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 15 marca 2011, 20:55

W końcu po to w świecach są podkładki, które się ściskają podczas dokręcania, żeby nie przesadzić i nie zostawić zbyt dużego luzu.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2011, 20:58

chomik666 pisze:swiece dokrecamy sila 12Nm bez luzowania absolutnie niczego
Pewny jesteś?? Z tego co ja się orientuje to dokręcamy na 15Nm i dobrze jest po 10min jak trochę "siądą" świece czyli podkładki się wygniotą to jeszcze raz z ta samą siłą dokręcić czyli sprawdzić wszystkie jeszcze raz!!!

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 września 2010, 21:04
Lokalizacja: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 15 marca 2011, 22:02

LOLO pisze:
chomik666 pisze:swiece dokrecamy sila 12Nm bez luzowania absolutnie niczego
Pewny jesteś?? Z tego co ja się orientuje to dokręcamy na 15Nm i dobrze jest po 10min jak trochę "siądą" świece czyli podkładki się wygniotą to jeszcze raz z ta samą siłą dokręcić czyli sprawdzić wszystkie jeszcze raz!!!

raczej pewny, mam tak u siebie, a w ogole informacje taka podaje:
HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL
HONDA FIREBLADE
Fours '92-'99
Załączniki
spark plugs blade.jpg

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 15 marca 2011, 22:20

Instrukcja cbr 929
Załączniki
PICT0004.JPG
manual

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 września 2010, 21:04
Lokalizacja: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 15 marca 2011, 22:23

toper-utl pisze:Instrukcja cbr 929

najpierw CENZURA, a pozniej ostrzezenie, ze jak bedzie za luzno to CENZURA silnik :D dziwna instrukcja, wole polegac na kluczu dynamo :)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 15 marca 2011, 22:58

Hheh,, tez mnie to ostrzezenie na koniec zaskoczyło, ale lepiej pozno niz wcale...
Jest jeszcze jeden myk, instrukcja mowi ze nie powinno sie ustawiac przerwy na swiecy, gdyz jesli jest ona niewlascia to do wymiany. A haynes pisze aby na dzien dobry ja ustawic - widac co ksiazka to inna szkoła.
Ja teraz tez kluczem dyno dokrecam, bez stresu ze swieczka wystrzeli czy tez gwint urwie.
Za małolata to były czasy, człowiek nie wiedział ze jest cos takiego jak klucz dynamometryczny i ze trzeba cos z odpowiednim momentem dokrecac, a sprzety i tak działały, raz lepiej raz gorzej ale zawsze do przodu,, a teraz sie wyuczył i ile roboty wiecej..... bez synsuuuu

 
Posty: 22
Rejestracja: 14 marca 2011, 21:55
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Rok produkcji: 1996

Post » 15 marca 2011, 23:55

kurde a mi dalej moto nie odpala ... dzis jak jeb.. o z rury to jak z armaty:D o co kaman ze tak strzelilo
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 września 2010, 21:04
Lokalizacja: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 16 marca 2011, 20:38

wroclawianinek pisze:kurde a mi dalej moto nie odpala ... dzis jak jeb.. o z rury to jak z armaty:D o co kaman ze tak strzelilo

pewnie gdzies Ci sie paliwa nazbieralo, zablakala sie jakas iskierka i pie...... .nelo :D
A sprawdzalem caly uklad zaplonowy? tzn. cewki ,przewody? musisz przegladanac cale moto jak nie mozesz dojsc o co loto

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości