Strona 1 z 3

Glosno wyje i nie przyspiesza.

Post: 06 marca 2011, 10:46
autor: Damian900RR
Witam.
Panowie bardzo prosze o pomoc gdyz nie wiem w czym tkwi problem. Np, jadac na 3 biegu i odkrecajac manetke gazu do konca CBR-ce rosna obroty z czym glosniej wyje ale nnie przyspiesza jak powinna.. mam wrazenie nawet jakby tylko obroty jej rosly a nie przyspieszala i z chwila przepinania biegow caly czas odkrecajac manetke do konca na reszcie biegow dzieje sie to samo, jak spuszcze z gazu idzie normalnie... Pomozcie , tak sie nie da jezdzic.

Post: 06 marca 2011, 10:50
autor: cerber666
sprzegło ślizga

Post: 06 marca 2011, 10:58
autor: Damian900RR
tak wlasnie myslalem, ale nie chcialem strzelac . Jaki bylby koszt naptawy tego ?

Post: 06 marca 2011, 11:02
autor: cerber666
zalezy jakie tarcze załozysz,pasuje przy wymianie odrazu zalac nowy olej tez,wymiana jest banalna wiec albo sam to mozesz zrobic albo jakis kolega za gorzką rzołądkową Ci ogarnie ;)

Post: 06 marca 2011, 11:05
autor: Damian900RR
Hehe dzieki wielkie ;D lece do kolegi ale akurat czysta mam w lodówce moze byc? Jeszcze raz dzieki ;)

Post: 06 marca 2011, 11:28
autor: Gregory
Dokładnie się nie znam no ale to może być też tym że linka sprzęgła jest za bardzo naciągnięta i do pewnych obrotów łapie a potem juz nie i za to tak może być no ale mogę się mylic.

Post: 06 marca 2011, 11:42
autor: crazyduck
Gregory pisze:Dokładnie się nie znam no ale to może być też tym że linka sprzęgła jest za bardzo naciągnięta i do pewnych obrotów łapie a potem juz nie i za to tak może być no ale mogę się mylic.
od tego powinienes zaczac sprawdzenia luzu na klamce sprzegal

Post: 06 marca 2011, 16:48
autor: pekal1
Na klamce sprzęgła musi być minimalny luz, dobrze też po zimie wszystko przesmarować.
Wymiana tarcz to chyba 12 śrub na klucz 8, dostajesz się z prawej strony motocykla tam gdzie masz stan oleju. Nie musisz koniecznie spuszczać oleju, jeżeli masz stan nie powinno się wylać na przechylonym motocyklu. Później odkręcasz 5 śrub 10 i masz dostęp do tarcz wraz z przekładkami. Zwróć koniecznie uwagę na kolejność założenia nowych tarcz i skręcasz wszystko do kupy. Do skręcenia zaleca się użycie nowych śrub (10) i jeżeli nie robiłeś tego wcześniej radzę Ci skorzystać z dynamometru, bo te śruby bardzo łatwo urwać. Jeżeli go nie masz i zależy Ci na złożeniu bez niego to dokręcasz dopóki nie będziesz miał oporu a później dociągasz o jakieś 30 stopni. ;) Czas roboty 15-25 minut.

Post: 06 marca 2011, 17:42
autor: Damian900RR
O , bardzo konkretnie napisane dzieki wielkie ;)

Post: 06 marca 2011, 19:43
autor: pekal1
kolega cerber zasłużył na "pomógł"

Post: 06 marca 2011, 20:05
autor: cerber666
na pomógł może nie,ale kiedys piwka mozemy sie napic :one:

Post: 06 marca 2011, 20:11
autor: Damian900RR
Wiem ze zasluzyl , ale nie wiem gdzie jest ta opcja aby ją dodac... Jestem tu od wczoraj ;)